Civic ekonomisi

Civic ekonomisi
  • Test
  • 4 Mayıs 2019 14:38

Kompakt sınıfın iri modellerinden Honda Civic Sedan, konforlu yapısı, iddialı dizel otomatik vites kombinasyonu ve zengin donanımıyla dikkat çekiyor.

Honda’nın Türkiye’de ürettiği iddialı model ailesi Civic, dizel otomatik vites kombinasyonuna kavuştu. Markanın uzun yıllar uzak kaldığı küçük hacimli dizel motor pazarına geç de olsa girmesi, pazarda dengeleri yerinden oynattı. Pazara sunulan 1.6 litrelik dizel ünite, sınıfının en güçlüsü olmasa da en cimri temsilcilerinden biri konumunda. Bu hafta dizel otomatik vites kombinasyonuyla konuğumuz olan Civic Sedan, konforlu sürüşünü dizelin tasarruf yeteneğiyle birlikte sunmayı başarıyor.

ÜST SINIFI ARATMIYOR

Yeni nesliyle sportif bir tasarıma kavuşan Civic Sedan, iri karoseriyle bir üst sınıf gibi görünüyor. Şık çizgilerle şekillendirilen karoser, kavisli hatlar ve küçük dokunuşlarla oldukça akıcı bir tasarım vadediyor. Geniş ve basık görünen ön bölüm, krom panjur ve çekik farlarla oldukça sportifliği destekliyor. Arka tasarımda da devam eden sportif çizgiler, bumerang tipi farlar ve spoyler işlevi gören bagaj kapağıyla bütünlük içerisinde. Son derece kaliteli iç mekanda sunulan yaşam alanı çok ferah. Aracın arka koltuklarında sunulan diz mesafesi bir üst sınıfı aratmazken tasarım sayesinde baş mesafesi de yeterince iyi. Alçak oturma pozisyonu sportif etkiyi destekliyor. Aracın yalıtımı da oldukça başarılı ve ilk çalıştırma dışında içeriye dizel motorun sesi ulaşmıyor. 519 litrelik bagajın eşiği çok geniş olmasa da hacmi oldukça iyi seviyede.

ORTALAMA TÜKETİMİ 4.1 LİTRE

Yeni Civic dizelde görev yapan 1.6 litrelik ünite, 4 silindirli ve turbo beslemeyle destekleniyor. Bu sayede motor 120 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. 9 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen ünite, 1408 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlıyor. Araç 0-100 km/s ivmelenmesini 10.9 saniyede tamamlarken maksimum süratiyse saatte 200 kilometre olarak açıklanıyor. Sarsıntısız geçişleriyle dikkat çeken otomatik şanzıman, sürüş konforunu da artırıyor. Ara hızlanmalarda da beklentileri karşılayan otomobil, asıl hünerini tüketim alanında sergiliyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 4.1 litre olan otomobil, bizim kullanımımızda 5.3 litrelik ortalama elde etti. Sakin otoyol kullanımında 4 litrenin bile altına inebilen ortalama, sağ ayağına hakim olabilenleri ödüllendiriyor. 46 litrelik depoyla 1100 kilometre yol almak mümkün. Yol tutuş yeteneği oldukça tatminkar olan araç, başarılı frenleriyle de beğenimizi kazandı. Süspansiyon sisteminin başarısı, sürüş konforunda da kendini belli ediyor.

DONANIM LİSTESİ ZENGİN

Rakiplerle benzer fiyat stratejisiyle yollara çıkan otomobil, düşük tüketimi, yeterli performansı ve konforlu yapısıyla sınıfının en iddialı oyuncularından olduğunu kanıtlıyor. Executive donanımında, ön/yan/perde hava yastıkları, araç denge kontrol sistemi, yokuşta kalkış desteği, lastik basınç ikaz sistemi, hız sabitleyici, alarm, elektrikli park freni, deri döşeme, ısıtmalı ön koltuklar, direksiyon üzerinden vites değiştirme kulakçıkları, elektrikli katlanır aynalar, LED gündüz farları, LED ön farlar, 17 inç alaşım jantlar, anahtarsız giriş ve çalıştırma, ön/arka park sensörleri, geri görüş kamerası, çift bölgeli otomatik klima, açılabilir cam tavan, Idle Stop (start/stop), 7 inçlik renkli dokunmatik multimedya ekranı, Honda Connect, navigasyon gibi uzun bir liste sunuluyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org