SÜRÜŞ KEYFİ VE YÜKSEK PERFORMANS

SÜRÜŞ KEYFİ VE YÜKSEK PERFORMANS

Porsche’nin efsane modelleri arasında yer alan ve dünyanın en çok satan spor otomobilleri arasında bulunan 911 Carrera, yeni nesliyle bu öncülüğünü daha da ileri taşımayı hedefliyor

Yenilikçi turbo motorları, performans ve konforu olağanüstü bir uyumla birleştiren geliştirilmiş şasisi, yeni eğlence ve iletişim sistemi Yeni 911 Carrera’yı fazlasıyla donanımlı kılıyor. Hem otomobil yarışları hem de spor otomobil üretiminde 40 yılı aşkın turbo motor tecrübesi sayesinde, yeni 911 Carrera’nın motorları performans, sürüş keyfi ve verim açısından standartları yeniden belirliyor. 911 Carrera’nın bir çok dış özelliği de yeniden tasarlandı: Gündüz sürüşünde yanan dört-noktalı yeni farlar, yuva kapağı olmayan kapı kolları, dikey havalandırma ızgarası ve dört-noktalı fren ışığı özelliği taşıyan yeni arka farlar ile yeniden tasarlanmış bagaj kapağı bu yeniliklerden sadece bazıları. İç özelliklerinde ise, birden çok dokunmayı aynı anda algılayan multi-touch ekranı ile yeni standart Porsche İletişim Yönetimi (PCM) oldukça geniş bir işlevsellik alanı ve çok daha kolaylaştırılmış yönetim olanağı sunuyor.

Porsche__9115

20 beygirlik güç artışı

Yeni turbo motorlar: Hem 20 hp güç artışı hem daha düşük yakıt tüketimi Çift turbolu tamamen yeni nesil motor, 911 Carrera’da duygusal sürüş keyfini daha da yoğun bir deneyime yükseltiyor: 911 Carrera’nın arkasında 370 hp’lik bir güç yer alırken, 911 Carrera S’in motoru ise şimdi 420 hp’lik etkileyici bir güç sunuyor. Bu, her iki modelde de 20 hp’lik bir güç artışını ifade ediyor. Motorların ikisi de 3 lt hacme sahip. 911 Carrera S’in bu etkileyici motor gücü geliştirilmiş kompresörlü turbo şarjı, özel egzoz sistemi ve ayarlanmış motor yönetiminden kaynaklanıyor. Her iki durumda da sabit olarak en düşük 1700 d/d ve en yüksek 5000 d/d devirden gelen, sırasıyla maksimum 450 Nm ve 500 Nm’lik belirgin biçimde artırılmış torklarıyla karakterize edilen Yeni Posche motorları harika sürüş performansı sunuyor. Aynı zamanda, yeni nesil motor 7.500 d/d maksimum hızıyla alışılagelmiş turbo motorların en yüksek hızlarını belirgin bir farkla geçerken Porsche motorlarına özgü etkileyici sesiyle güç gösterisi yapıyor. Porsche-Doppelkupplung (PDK) şanzıman ve Sport Chrono Paketi ile 911 Carrera Coupé seleflerini 0,2 saniye geride bırakarak 0’dan 100 km/h hıza sadece 4,2 saniyede ulaşıyor. Yine PDK şanzıman ve Sport Chrono Paketi ile donatılmış olan 911 Carrera S ise çeviklik gösterisinde 100 kilometreye 3,9 saniyede ulaşıyor (selefinden yine 0,2 saniye daha hızlı). Yani, Carrera ailesinde sihirli kabul edilen 4 saniye sınırının altına inme başarısını ilk kez yeni 911 gösteriyor. Ayrıca, her iki modelin maksimum hızları da yükseldi: 911 Carrera’nın en yüksek hızı artık 295 km/h iken (eskisinden 6km/h daha hızlı), yeni 911 Carrera S şimdi saatte 308 km/h hıza ulaşıyor (saatte 4 km/h artış). Opsiyonel olan Sport Chrono Paketi ile bağlantılı olarak 911 Carrera şimdi ilk kez direksiyonda bulunan, 918 Spyder’ın hibrit mod düğmesinden yola çıkılarak geliştirilen bir mod seçme düğmesine sahip. Mod seçme düğmesi, “Normal”, “Sport”, “Sport Plus” ve “Kişisel” sürüş modları için 4 konumlu bir döner halkadan oluşuyor.

Porsche__9113

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org