Yeni i20 üst sınıfı gözüne kestirdi

Yeni i20 üst sınıfı gözüne kestirdi
  • Test
  • 30 Kasım 2020 17:03

Yenilenen Hyundai i20, kaliteli iç mekanı ve zengin donanım listesiyle bir üst sınıfı aratmayan bir otomobil haline getirildi. Şık tasarımıyla da dikkat çeken yeni araç, 1.0 litrelik benzinli motoruyla da iddialı  

Güney Koreli otomotiv üreticisi Hyundai, küçük sınıftaki başarılı oyuncusu i20’yi yeniledi. İzmit’te üretilen yeni i20, tasarımı ve teknolojisiyle adeta sınıf atlamış. Üst donanım paketiyle konuğumuz olan yeni i20, üst sınıflarda sunulan pek çok donanımı, B segmentine getiriyor.

10.25 inçlik gösterge ekranı

Tamamen yenilenen i20, önceki nesilden tamamen farklı görünüyor. Türkiye’de üretilen yeni i20, sportif olduğu kadar elit bir tasarıma da sahip. Markanın yeni yüzüyle tasarlanan yeni araç, geniş hava girişli ön tamponu, köşelere yerleştirilen sis farları ve çekik farlarıyla öne çıkıyor. Ön bölümde markanın yeni nesil modellerini andıran i20, arka tasarımıyla da aileden tamamen ayrılıyor. Aracı enlemesine kat eden arka far grubu, hızını alamayıp neredeyse C sütununa kadar ilerliyor. Bu marjinal tasarım, i20’yiG sınıfının en dikkat çekici araçlarından biri haline getirmiş. Geniş bagaj kapağı, farların üzerindeki koyu renkli kaplama ve devamındaki geniş arka cam, aracı sınıfının en radikal tasarımlı oyuncusu yapıyor. Bu tasarımı herkes beğenmeyebilir fakat biz oldukça beğendik. Şık alaşım jantlar da aracın sportif tasarımını tamamlıyor. Aracın iç mekanı da tamamen yenilenmiş. Bize konuk olan Elite Plus donanım seviyesinde sunulan 10.25 inçlik multimedya ekranı hem şık hem kullanışlı. Ayrıca BOSE imzalı ses sisteminin de kalitesi çok başarılı. 4 kollu direksiyon simidi, 10.25 inçlik dijital göstergeler, yeni tip vites topuzu, geniş kablosuz şarj gözü ve farklı ambians aydınlatmalarıyla Hyundai gerçekten çok iyi iş çıkarmış. Rahat koltuklar ve sportif oturma pozisyonu, sınıfının en geniş iç mekanlarından birinde sunuluyor. 352 litrelik bagaj da hem geniş hem de kullanışlı bir yapıda. Bize 1.0 litrelik benzinli motor seçeneğiyle konuk olan yeni i20, sessiz yapısıyla dikkat çekiyor. 7 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen benzinli ünite, 100 beygir güç ve 172 nm tork üretiyor. Aracın 1165 kilogram ağırlığını taşımakta zorlanmayan motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 12.2 saniyede ulaştırıyor. Aracın maksimum süratiyse saatte 185 kilometre.

Ortalama tüketim 5.2 litre

Sakin ve sarsıntısız geçişleriyle motorla uyum içinde çalışan şanzıman, ara hızlanmalarda makul bir esneklik sağlıyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi hem yol tutuş ile konfor dengesini sağlıyor hem de keyifli bir sürüş vadediyor. Benzinli ünite, sakin yapısı sayesinde makul tüketim değerleri vadediyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 5.2 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalamaysa 6.3 litre oldu. Sakin kullanımda fabrika verilerine ulaşmak çok da zor değil.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org