Yeni Focus iddialı geldi

Yeni Focus iddialı geldi
  • Test
  • 26 Ocak 2019 12:21
  • A+
    A-

Yeni nesliyle yollara çıkmaya başlayan Focus, artırılan konforu, zenginleştirilen donanımı ve değişmeyen sürüş keyfiyle dikkat çekiyor.

Ford, kompakt sınıftaki başarılı modeli Focus’u, yeni nesliyle yollara çıkarmaya başladı. Sportif tasarımı, teknolojik özellikleri, verimli motorları ve genişleyen iç mekanıyla öne çıkan yeni nesil Focus Sedan, bu ayki konuklarımız arasında yerini aldı. 4.67 metrelik uzunluğu, 1.83 metrelik genişliği ve 1.48 metrelik yüksekliğiyle sınıf ortalamalarını karşılayan yeni Focus Sedan, şık bir karosere sahip. Son derece şık çizgilerle şekillendirilen otomobil, dev ön ızgarası, kenarlara yerleştirilen sis farları, iri farlarıyla ve kıvrımlı motor kaputuyla dikkat çekici bir görünüme sahip. Dönüş efektli 17 inçlik alaşım jantlar, yüksek omuz çizgisi ve geniş camlar profildeki detaylar arasında. Arka bölümde ise spoyler gibi görünen kavisli bagaj kapağı, hem profil hem bagaj kapağına taşan iri farlar ve geniş tampon öne çıkıyor.

KABLOSUZ ŞARJ DA VAR

REKLAM ALANI

Arkadan da şık görünen otomobilin iç mekanı da tamamen yenilenmiş. Kokpitin ortasına yerleştirilen 8 inçlik renkli dokunmatik ekran kullanışlı ve hızlı çalışıyor. Dairesel vites kumandası, orta konsoldaki ferahlığı artırmış ve bolca eşya gözüne yer açılmış. Vites kumandasının arkasına sürüşle ilgili sistemlerin iptal tuşları yerleştirilirken orta konsolun en alt kısmında, kablosuz şarj sistemi için bir bölme sunuluyor. Ön rezistansı ve direksiyon ısıtma fonksiyonu da bulunan otomobilin klima sistemi son derece etkili çalışıyor. Kadranın ortasında da 4.2 inçlik bir bilgi ekranı yer alıyor. Son derece ergonomik olan iç mekanda malzeme kalitesi ve işçilik de iyi seviyede. Aracın hem ön hem arka bölümünde sunulan yaşam alanı oldukça ferah. 511 litrelik bagaj da, oldukça geniş ve kullanışlı.

PERFORMANSI İYİ

Araçta görev yapan 1.5 litrelik EcoBlue motor, 120 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. 8 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen dizel ünite, aracın 0’dan 100 km/s sürate 10.2 saniyede ulaştırıyor. 1398 kilogramlık ağırlığa sahip otomobilin maksimum hızıysa saatte 196 kilometre. Akıcı şekilde hızlanan yeni motor, ilk çalıştırmanın dışında oldukça da sessiz. Ara hızlanmalarda da yeterince seri olan otomobil, konforlu bir sürüş vadediyor. Fabrika verilerine göre yeni Focus, dizel otomatik versiyonuyla 4.3 litrelik ortalama tüketim vadediyor. 47 litrelik küçük depoyla rağmen menzil yaklaşık 1100 kilometre. Bizim ağırlıklı şehircinde gerçekleştirilen sürüş izlenimimizde yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 6.2 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org