Sportif Bir Discovery Arayanlara

Sportif  Bir Discovery Arayanlara
  • Test
  • 31 Aralık 2019 15:08

Lüks sınıfın en çok beğenilen SUV markası olan Land Rover, Freelander için kolları sıvadı. Baştan aşağı yenilenen model, Discovery ismiyle markanın baz modeli oldu.

İngiliz lüks otomotiv devi Land Rover, SUV pazarındaki model çeşitliliğini artırmaya devam ediyor. Markanın bir dönem oldukça popüler olan modeli Freelander’ın yerini alan Discovery Sport, yenilenen görünümü ve özellikleriyle yollara çıktı. Bu ayki konuklarımızdan olan yeni DiscoverySport, güçlü dizel motoru ve konforla yapısıyla öne çıkıyor.

10 İNÇLİK DOKUNMATİK EKRAN

Etkileyici tasarımı, LED farları, uzun motor kaputu ve yerden yüksek yapısıyla marka ismini hak eden otomobil, sınıfının en iddialı üyelerinden. Aracın yan kısmına baktığımızda yerden yüksek yapısını fark etmemek mümkün değil hatta binişlerde bile araca zıplayarak biniyoruz desek yerinde olur. Arka kısımda baktığımızda yuvarlak hatlar stop bloklarında çoğunlukta yer almış.

Discovery Sport’un iç mekanına girdiğimizde kullanışlı bir alanla karşı karşıya kalıyoruz. Orta konsoldaki 10 inçlik dokunmatik ekran oldukça kullanışlı. Deri direksiyon simidi üzerinde yer alan kısa yol tuşları, kolay ve anlaşılır nitelikte. Direksiyon kısmının arka taraflarında yer alan kulakçıklar, manuel ve performanslı kullanım sağlıyor. Devir ve hız saatinin ortasında yer alan, yol bilgisayarı araçla ilgili bütün detayları veriyor.

Orta konsolda yer alan ekranın altında elektronik klima kombinasyonu yer alıyor. Onun hemen altında arazi şartlarına uygun sürüş modları yer alıyor. 4 farklı sürüş modu yer alan araçta, yokuş eğim desteği ve eco sürüş modları da burada yer alıyor. Elektronik vites sport seçeneğini de sunuyor. Koltukların rahat ve kullanışlı yapısı ısıtmanın yanında, soğutma keyfini de yaşatıyor. Arka koltuklarda baş ve diz mesafesi yeterli. 780 litrelik bagaj da oldukça hacimli ve kullanışlı.

240 BEYGİRLİK DİZEL


Discovery Sport’un kalbinde 2.0 litrelik dizel motor yer alıyor. 240 beygir güç ve 500 nm tork üreten motor, gücünü 8 ileri otomatik şanzımanla 4 tekerleğe birden aktarıyor. 5 ve 7 koltuk seçeneğiyle sunulan otomobil, 0-100 km/s ivmelenmesini 8.3 saniyede tamamlıyor. Maksimum hızı saatte 207 kilometre olan araç, boyutlarına göre makul denebilecek tüketimiyle dikkat çekiyor.

Fabrika verisi olarak 100 kilometrede 6.4 litrelik tüketim gerçekleştiren araç bizim kullanımız boyunca 8 litre seviyesinde kaldı. Yol tutuş konusunda sınırları aştığınızda yerden yüksekliği sebebiyle fazla yatıyor. Fakat bu sürüş performansı için sert virajlarda ESP devreye giriyor. Darbeleri oldukça başarılı bir şekilde emen DiscoverySport, rahat bir sürüş pozisyonu sunuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org