Skoda Octavia’da melez oldu

Skoda Octavia’da melez oldu
  • Test
  • 5 Mart 2021 07:36

Skoda, merakla beklenen yeni nesil Octavia modelini Türkiye’de satışa sunmaya başladı. Hibrit destekli motorlarla dikkat çeken araç hem tüketimde hem de emisyonda iddialı.

Skoda, merakla beklenen yeni nesil Octavia modelini Türkiye’de satışa sundu. Makyajla birlikte daha yakışıklı bir hal alan model, tasarım dilinde de değişiklik yapıldığının vurgusunu yaptı. Model, tamamen yeni ölçülere kavuştu ve bu sayede daha duygusal ve dinamik bir tasarıma sahip oldu. Yeniden tasarlanmış keskin hatlara sahip ön bölümde, aracın imzasını taşıyan markaya has ön ızgara ve daraltılmış LED ön farlar dikkat çekiyor. Skoda Octavia, Türkiye’de Elite ve Premium olmak üzere iki donanım seçeneğiyle satışa sunuldu. Her iki versiyon da zengin standart donanımlarıyla öne çıkıyor. Konuğumuz olan araçta, Bi-LED ön ve LED arka far grubu, Shift-by-wire şanzıman, 2 kollu DSG yönetme özellikli direksiyon, 10,25 inç dijital gösterge, 10 inç Bolero multimedya ekranı, kablosuz Apple CarPlay, KESSY anahtarsız giriş ve çalıştırma, TOP LED arka far grubu ve dinamik sinyal lambaları ve 17 inç Rotare Aero alaşım jantlar yer alıyor.

İÇİ OLDUKÇA FERAH

Yeni model, alışıldık geniş ve ferah kabinini bir adım daha ileriye taşıyor. Arkada oturan için ayrılan yaşam alanı da yeterli. Artan diz mesafesiyle yolculuk daha lüks hale geliyor. Octavia sedanın bagaj hacmi de 10 litre daha arttı. 600 litreye ulaşan bagaj aynı zamanda elektrikli. Donanıma göre sanal pedala da sahip. Araç, tamamen yenilenen çok kademeli kabin konseptinde yüksek konfor, kalite ve teknoloji ön plana çıkıyor. Sürücü ve yolcular için en rahat yaşam alanını sunmak adına geliştirilen kabin, aynı zamanda şık tarzıyla da dikkat çekiyor. Yeni modelde yer alan iki kollu direksiyon simidi, çok yönlü özelliğiyle 14 farklı fonksiyonun elleri direksiyondan ayırmadan yönetilmesini sağlıyor. Orta konsol, kapı kolları ve ön konsol da yeniden tasarlandı. Kolay kullanıma sahip, kaydırma özellikli ve yüksek çözünürlüklü sezgisel dokunmatik ekran, birçok özelliğe kolay ve hızlı erişim yapılmasını sağlıyor.

HİBRİT DESTEKLİ MOTOR

Yeni Octavia, Türkiye’de sadece benzinli motor seçenekleriyle satılmaya başlandı. 1.0 ve 1.5 litrelik motorla dikkat çeken modele bir de hibrit desteği eşlik ediyor. Konuğumuz olan 1.0 litre TSI EVO e-TEC motor ile hızlanmalar oldukça başarılı. 7 ileri DSG otomatik şanzımanla kombine edilen araca 110 beygir ve 200 NM tork eşlik ediyor. İçten yanmalı motoru elektrikli motorla kombine eden mild hybrid özelliği bulunuyor. Bu sayede yakıt tüketimi ve CO2 emisyon salımı düşürülüyor. Elektrikli motor, kalkışlarda ve ivmelenmelerde benzinli motora 12 kW’ya kadar destek oluyor. Aracın yavaşlaması sırasında veya hareket halinde gaz pedalı bırakıldığında ise, 48V batarya şarj ediliyor. Bu sayede ortalama tüketim 4.3 lt/100 km seviyesine iniyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org