KONFORLU JAPON

KONFORLU JAPON
  • Test
  • 9 Aralık 2017 13:03

Nissan’ın orta sınıfta mücadele eden SUV modeli X-Trail, yenilenen görünümü ve zenginleştirilen donanımıyla iddiasını artırdı. Araçta kullanılan dizel ünite, tüketimiyle dikkat çekiyor


Japon otomotiv üreticisi Nissan, orta sınıf-SUV pazarındaki başarılı oyuncusu X-Trail’i makyajladı. Daha etkili bir tasarıma kavuşan araçta asıl yenilik, akıllı donanımlar ve sürüş sistemlerinde yapıldı. Daha sessiz ve konforlu hale getirilen araç, ilk aşamada sadece 5 koltuklu olarak yollara çıkıyor. Bu ay, Platinum donanımıyla konuğumuz olan yeni X-Trail, konfor özellikleri ve zengin donanımıyla ön çıkıyor.

Ayakla açılan bagaj

Makyajla birlikte yeni bir tampon ve ızgaraya kavuşan araç, 3 boyutlu baskı şeklindeki logosuyla dikkat çekiyor. Yeni Bi-LED farlar, adaptif özellikleriyle virajlarda ekstra aydınlatma sağlıyor. Dikdörtgen şeklini alan sis farları gibi tampondaki büyük hava girişi de köşeli bir tasarıma kavuşmuş. Arka bölümdeki yenilik ise koyulaştırılmış far grubu ve elden geçirilen tampon olarak öne çıkıyor. Elektrikli bagaj kapağı, tampon altına ayağınızı uzatarak da açılabiliyor. Boyutları değiştirilmeyen aracın, yeni tamponlar sebebiyle uzunluğu 40 milimetre artmış. 210 milimetrelik yerden yüksekliğiyle boyutlarının hakkını veren aracın 465 litrelik bagajıysa biraz küçük kalıyor.

Kalite hissi artırılmış

Aracın iç mekanı da dışındaki gibi küçük ama etkili dokunuşlarla yenilenmiş. Konsoldaki deri kaplamalar hem kaliteli hem de elit bir görünüm sağlıyor. Yeni direksiyon oldukça şık ve ısıtma özelliğine sahip. Isıtma sistemi, ön ve arka koltuklar için de sunuluyor. Yeni vites kolu daha şık hale getirilirken piyano siyahı kaplamalar da elit tasarımı destekliyor. Gerçek derinin kullanıldığı koltuklar son derece rahat. Aracın hem ön hem arka sırasında ferah bir yaşam alanı sağlanmış.

1.6 litrelik dizel ünite

Araçta görev yapan 1.6 litrelik dizel motor, markanın emektar ünitelerinden. 1640 kilogramlık otomobili hareket ettirmede zorlanmayan motor, 130 beygir güç ve 320 nm tork üretiyor. 7 ileri X-Tronic şanzımanla kombine edilen dizel ünite, gücünü ön tekerleklere iletiyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 11.4 saniyede tamamlayan araç, saatte 180 kilometrelik son sürat vadediyor. Aracın yumuşak ayarlı süspansiyon sistemi, konfora hizmet ediyor. Virajlarda yatma eğilimindeki karoser, buna rağmen yeterli tutunma özellikleri sergiliyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketim 5.1 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 6.5 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org