Kadjar güç toplayıp döndü

Kadjar güç toplayıp döndü
  • Test
  • 29 Ekim 2019 16:02
  • A+
    A-

Renault, kompakt crossover modeli Kadjar ile sınıfının zirvesine oynuyor. Kısa süre önce makyajlanan araç, yeni benzinli motoruyla iddiasını artırdı.

Fransız otomotiv üreticisi Renault, kompakt crossover modeli Kadjar’ı maklajladı. Daha şık ve iddialı bir araç haline gelen otomobil, artırılan donanımı ve motor seçenekleriyle sınıfının zirvesini gözüne kestirdi. Bu ayki konuklarımızdan olan yeni Kadjar, 1.3 litrelik güçlü benzinli motoru ve 7 ileri EDC şanzımanıyla ideal bir kombinasyon sunuyor. İnce far grubu, geniş ön ızgarası ve köşelere yerleştirilen sis farlarıyla şık bir duruşa sahip olan otomobil, LED gündüz aydınlatmalarıyla kendi imzasına sahip.

Geniş iç hacim

REKLAM ALANI

Aracın tüm etrafını saran siyah plastik kaplama hafif arazi koşullarında ki çizilmelere karşı oluşturulmuş. Yan kısımda bolca kabartma çizgilere yer veren model, oldukça heybetli görünmeyi başarmış. Aracın arka kısmına baktığımızda ise yine ince far grubu ve büyük logo dikkatleri çekiyor. Stop lambalarının tam ortasında geri ve sinyal lambaları yer alıyor. Tüm gövde de olduğu gibi hemen tamponun alt kısmında da siyah plastik kaplamaya yer verilmiş. Aracın iç mekanı da dışı gibi dinamik öğeler barındırıyor. Orta konsoldaki 7 inçlik yeni dokunmatik ekran, R-Link sistemini de barındırıyor. Hemen alt kısımda klima kumandalarına yer verilmiş. Yeni 3 kollu spor direksiyon simidi üzerinde yer alan kısa yol tuşları kolay ve anlaşılır nitelikte. Hem ön kısımda hem de arka tarafta sunulan yaşam alanı oldukça ferah, baş ve diz mesafesinin yeterli olduğu arka kısımda panaromik cam tavanla birlikte oldukça keyifli. Kadjar’ın bagaj hacmi 527 litreyle sınıfının en genişlerinden biri.

160 beygirlik benzinli

Araçta görev yapan yeni nesil 1.3 litrelik motor, iki farklı güç seçeneğine sahip. Bize 160 beygirlik versiyonuyla konuk olan benzinli ünite, ürettiği 260 nm’lik torkla da dikkat çekiyor. Gücünü 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman EDC ile ön aksa ileten motor, 1437 kilogramlık ağırlığın altından rahatlıkla kalkıyor. Bu kombinasyonla 0-100 km/s ivmelenmesini 9.3 saniyede tamamlayan otomobil, saatte 210 kilometre sürate ulaşabiliyor. Benzinli ünitenin hünerleri burada bitmiyor. Fabrika verilerine göre 5.7 litre olan ortalama tüketim, 115 beygirlik dizel-otomatik versiyondan sadece 1.5 litre daha fazla. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama da 6.5 litre oldu. Yol tutuş konusunda da sınıfının iyilerinden olan araç, rahat kontrol ediliyor. Araçta tatlı sert denilebilecek bir süspansiyon sistemi kullanılsa da konfor seviyesi oldukça başarılı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org