Hyundai Tucson’a sporcu aşısı

Hyundai Tucson’a sporcu aşısı
  • Test
  • 1 Ekim 2020 09:08

Hyundai’nin sporcu tasarımı N Line, Tucson’a da bulaştı. Yeni donanımla yepyeni bir tasarıma sahip olan araçta, LED gündüz farları, çamurluklarda N Line logoları, modele özel 19 inçlik siyah alaşım jant gibi detaylara yer verilmiş.

Hyundai’nin kompakt SUV pazarındaki başarılı oyuncusu Tucson, daha sportif bir araç arayanlar için yeni bir paket sunmaya başladı. N Line isimli yeni donanım, özellikle görsel farklılıkları ile dikkat çekiyor. Bu hafta konuğumuz olan Tucson N Line, ürün gamının en üst noktası olmasa da kesinlikle en havalısı. Tasarım üzerine uzun mesai harcayan Koreli mühendisler, ortaya gerçekten farklı bir otomobil çıkarmış. N Line, dışarıdan bakıldığında yeni bir ön tampon, bumerang şeklindeki LED gündüz farları, çamurluklarda N Line logoları, modele özel 19 inçlik siyah alaşım jantlar, siyah arka spoyler, oval şekilli çift egzoz çıkışı, siyah ayna kapakları gibi detaylarıyla ailenin diğer üyelerinden ayrılıyor.

KIRMIZI DİKİŞLER ÖN PLANDA

Son derece şık kırmızı rengiyle etkileyici bir görünüm vadeden otomobil, iç mekanıyla da kardeşlerinden farklı olduğunu hissettiriyor. Aracın iç mekanında dikkat çeken ilk detay, spor tasarımlı, N logolu deri/alkantra ön koltuklar oluyor. İç mekanın geneline yayılan kırmızı dikişler sportif ambiansı destekliyor. N Linelogolu DCT şanzımanın önünde akıllı cepler için kablosuz şarj sistemi yer alıyor. 8 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya sistemi oldukça kullanışlı, iç mekandaki ergonomi de çok başarılı. Hem ön hem arkada sunulan yaşam alanı oldukça ferah, 513 litrelik bagaj da yeterli hacme sahip.

136 BEYGİRLİK DİZEL

Aracın kalbinde görev yapan 1.6 litrelik dizel ünite, turbo beslemeyle destekleniyor. 136 beygir güç ve 320nmtork üreten motor, gücünü 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile 4 tekerleğe birden aktarıyor. 1676 kilogramlık otomobile yeterli performans sağlayan bu kombinasyon, aracı 0’dan 100 km/s sürate 12 saniyede ulaştırıyor. Saatte 180 kilometre olarak belirlenen maksimum hıza kadar ivmelenme yeterli seviyede. Şanzımanın hızlı geçişleri, ara hızlanmaları da etkili hale getiriyor. Dizel ünite, fabrika verilerine göre 5.1 litrelik ortalama tüketim vadediyor. Bizim kullanımımız da elde ettiğimiz ortalamaysa 6.5 litre oldu. Fren performansı oldukça başarılı olan araç, yol tutuş konusunda da sınıfının dinamik oyuncuları arasına giriyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi, konfor ile yol tutuş dengesini sağlamayı başarıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org