FARKLI BİR RANGE ROVER ARAYANLARA

FARKLI BİR RANGE ROVER ARAYANLARA
  • Test
  • 17 Nisan 2018 10:49

Range Rover model ailesinin 4’üncü üyesi olan Velar, aerodinamik tasarımı ve sportif özellikleri kadar teknolojisiyle de öne çıkıyor.


İngiliz asıllı lüks SUV üreticisi Land Rover, Range Rover ailesini genişletti. Range ürün gamının 4’üncü modeli olan Velar, etkileyici tasarımı, teknolojik özellikleri ve performansıyla sportif bir SUV arayanlar için iddialı bir seçenek olarak yollara çıkmaya başladı. Markanın Evoque ile Range Sport arasına konumlandırdığı Velar, bu ayki konuklarımız arasında yerini aldı.

Havalı süspansiyon opsiyonel

4.8 metrelik uzunluğu, 2 metrelik genişliği ve 1.66 metrelik yüksekliğiyle iri bir SUV olan Velar, boyutlarına göre alçak kalan tavanıyla sportif genlerini hissettiriyor. Velar’ın tasarım felsefesi marka için devrim niteliği taşıyor. Çekici gövde oranları, gizli kapı kolları ve entegre arka spoyler, araçta aerodinamiğe ne kadar önem verildiğini gösteriyor. Tıpkı ön tasarım gibi arka bölümde çok şık. Dev jantlar da 22 inçe kadar farklı seçeneklere sahip. Aracın son derece şık olan iç mekânında ise kalite ön planda tutulmuş. Sportif sürüş pozisyonu, Head-Up Display ekranı ve iki adet 10 inçlik yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekran, aracın yeni olduğunu anlatmaya yetiyor. Bağımsız kayar kol dayamalar ve yapılandırılabilen ortam aydınlatması hoş detaylar arasında. Son derece rahat koltuklar, başarılı izolasyon ve geniş iç hacim, uzun yolculukların habercisi. 673 litrelik bagaj da oldukça geniş ve kullanışlı. Elektronik havalı süspansiyon sistemiyle de satın alınabilen otomobil, zaten yetenekli olan aracı arazide çok daha iddialı hale getiriyor. Her türlü arazide kendinden emin bir off-road sürüşü vadeden otomobil, opsiyonel olaark sunulan Terrain Response 2 ile birlikte standart olarak yokuş iniş kontrolü özelliğine kavuşuyor. Adaptive Dynamics sistemi ise Velar’ın yol tutuşunu artırırken, virajların dengeli biçimde dönülmesini sağlıyor.

240 beygirlik dizel

Araçta kullanılan 2 litrelik dizel ünite, gücünü 8 ileri otomatik şanzımanla 4 tekerleğe birden aktarıyor. 240 beygir güç ve 500 nm tork üreten dizel motor, araca etkili bir performans sağlıyor. 1841 kilogramlık Velar, 0-100 km/s ivmelenmesini 7.3 saniyede tamamlıyor ve saatte 217 kilometre sürate ulaşabiliyor. Şanzımanın sarsıntısız geçişleri sakin kullanıma teşvik ediyor. Aracın ortalama tüketimi fabrika verilerine göre 5.8 litre. Bizim denemelerimizde ortaya çıkan 7.6 litrelik ortalama bile, ağırlık ve güce göre makul sayılabilir. Markanın Terrain Response isimli çekiş kontrol sistemi, Velar’da da yer alıyor. Farklı yol koşullarına uyum sağlayabilen araç, 213 milimetrelik (elektronik havalı süspansiyonla 251 milimetre) yerden yüksekliği ve 600 milimetrelik (elektronik havalı süspansiyonla 650 milimetre) sudan geçiş özelliğiyle arazide de iddialı olduğunu haykırıyor. Yerden yüksek karosere rağmen Velar’ın sürüş özellikleri spor otomobillere yakın.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org