Elektrikliye Premium Geçiş

Elektrikliye Premium Geçiş
  • Test
  • 3 Ekim 2021 09:00

BMW’nin elektrikli otomobil ailesinin ilk ve en küçük modeli olan i3, s versiyonuyla performansı sıfır emisyonlu sürüşle birleştirmek isteyenlere hitap ediyor. Otomobil 325 kilometreye varan menzil sunuyor.

BMW, elektrikli modellerine ‘i’ ön ismini veriyor. Markanın i serisinin ilk oyuncusu olan i3, makyajlanan jenerasyonuyla yollara çıkmaya başladı. Türkiye’de i3s versiyonuyla satılan otomobil, sportif sürüşü sıfır emisyonla birlikte sunmayı başarıyor.

184 BEYGİR GÜCÜNDE

Makyajla birlikte daha şık bir görünüme kavuşan i3, aynı zamanda i3s isimli bir versiyona da kavuştu. Bu ayki konuklarımızdan olan ‘güçlü’ i3, artan menzili ve performansıyla dikkat çekiyor. Markanın geleneksel tasarım izlerini yansıtan elektrikli BMW, böbrek tasarımlı ön ızgarası, çekik farları ve agresif tampon tasarımıyla ailenin bir üyesi olduğunu gizlemiyor.

Standart modelden daha sert bakışları sahip olan i3s, hatchback otomobiller arasındaki en ilginç tasarımlardan biri. Arka bölüm ise çok daha radikal bir tasarım barındırıyor. LED bir ekran gibi görünen arka far grubu, 40 milimetre büyüyen tampon ve tavan spoyleri arka bölümün dikkat çekici ayrıntıları arasında. Aracın radikal tasarımı profilde de sürüyor. Coupe görünümlü tasarım, ön kapıların açılmasıyla son buluyor.

Geriye doğru açılan arka kapıları gizleyen marka, aracın iniş binişlerin rahatlamasını sağlamış. 20 inçlik dev jantlar da oldukça şık. Aracın iç mekanında kalite hakim. Geniş multimedya ekranı, iki kollu direksiyon simidi ve geniş saklama alanları aracın ergonomik yapısıyla uyumlu. Ön bölümde oldukça ferah olan yaşam alanı arkadakiler için de yeterince iyi seviyede. D, N ve R seçenekleri olan şanzıman direksiyon simidinin arkasında yer alan bir kol ile seçilebiliyor. Ayrıca otomobili çalıştırmak için de bu kol üzerindeki tuş kullanılıyor.

Amacı düşük tüketim ve çevrecilik olan otomobilde, sürüş modları da bu durumu desteklemek üzere belirlenmiş. Fakat i3s’te Sport moduna da yer verilmiş. Yüksek performansı etkin kılmak için süspansiyon sistemi de 10 milimetre alçaltılmış. Araçta kullanılan elektrikli ünite, 184 beygir güç ve 270 nm tork üretiyor. 1365 kilogramlık otomobil, bu motorla 0-100 km/s ivmelenmesini 6.9 saniyede tamamlıyor.

Aracın maksimum süratiyse saatte 160 kilometre. Model fabrika verilerine göre 260 ile 325 kilometre arasında menzil vadediyor. Çok da dikkat edilmeden bile 250 kilometrelik menzile ulaşmak mümkün.

ŞARJ İÇİN 45 DAKİKA YETERLİ

Modeli evdeki prizden de şarj edebiliyorsunuz. Bu şekilde bataryanın yüzde 80’i yaklaşık 7.5 saatte dolmuş oluyor. Aynı işlem, hızlı ile yaklaşık 45 dakika sürüyor. Arkadan itişli olarak tasarlanan otomobil, sportif sürüşlere de uyum sağlıyor. Sportif süspansiyon sistemi sayesinde daha dengeli hale getirilen otomobilin frenleri de oldukça iddialı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org