Elektrikli Yerine Tercih Edilir mi? MG ZS

Elektrikli Yerine Tercih Edilir mi? MG ZS
  • Test
  • 6 Ekim 2022 09:19

Doğan Trendy çatısı altında elektrikli modelleriyle dikkatleri bir anda üzerine çeken MG, bu kez benzinli versiyona sahip modeller ile müşterilerin beğenisine sunuldu.

Tasarıma baktığınızda elektrikli versiyon iel çok ufak farklar bile birbirinden ayrılıyor. Logoda yer alan mavi detaylar benzinli versiyonda yok. Tabi ki ızgara saklan soket benzinli versiyonda yer almıyor. Arka bölümde farklılık olarak egzoz sistemini görüyoruz. Ek olarak 448 Litre bagaj hacmiyle model tüm ihtiyaçları karşılıyor.

DONANIM ZENGİNİ

Comfort ve Luxury isimli iki farklı donanım seviyesiyle satışa sunulan MG ZS, her iki donanımda da      sınıfında fark yaratan özellikleri bünyesinde barındırıyor. Apple Carplay ve Android Auto desteğine sahip 10.1 inçlik dokunmatik ekran, yüksek çözünürlüğü ve kolay kullanımıyla standart olarak geliyor. Bunun yanında Luxury donanımında dijital gösterge paneli de standart olarak yer alıyor. Dijital klima yine her iki donanımda da standart sunulurken, anahtarsız giriş ve çalıştırma için Luxury donanımı tercih etmek gerekiyor. Hız sabitleyici ise hem Comfort hem de Luxury donanım listesinde mevcut.  Ek olarak Luxury donanımında sunulan deri koltuklar sürücü tarafında elektrikli olarak ayarlanabilirken hem sürücü hem de yolcu tarafında yer alan ısıtma özelliği lüks algısını kuvvetlendiriyor.

İKİ FARKLI MOTOR SEÇENEĞİ

İngiliz kökenli efsanevi otomobil markası MG, ülkemizde satışa sunduğu ilk %100 elektrikli model ZS’in iki farklı benzinli motor seçeneğini de listesine ekledi. General Motors ve MG tarafından geliştirilip üretilen benzinli motor seçeneklerinden 1,5 litrelik atmosferik ünite 5 ileri manuel şanzımanla sunulurken, 1,0 litrelik turbo benzinli ise 6 ileri otomatik şanzımanla gücünü ön tekerleklere aktarıyor. Hafif yapısıyla performans ve tutumluluğu bir arada sunabilen benzinli motor seçeneklerinden 1,5 litrelik versiyon, 106 HP güç ve 141 Nm tork değerlerine sahip. MG ZS 1,5 litrelik motoruyla 0’dan 100 km/s hıza 10,9 saniyede ulaşırken, ortalama yakıt tüketim değeri ise 100 kilometrede 6,6 litre. 1,0 litrelik turbo üç silindirli benzinli motor ise 111 HP güç ve 160 Nm tork değerlerine sahipken, 0’dan 100 km/s hıza 12,4 saniyede ulaşıyor. Turbo benzinli versiyonun 100 kilometrede ortalama yakıt tüketim değeri ise 7,2 litre.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org