EKONOMİK VE HAVALI

EKONOMİK VE HAVALI

BMW 3 silindirli motor serisine 218i modelinin cabrio versiyonunu da ekledi. Markanın giriş seviyesinde ki motor seçeneği olan 218i Cabrio, özellikle sıcak aylarda ferah yolculuklar sunuyor

BMW 218i test14

Dinamik ve bir o kadar zarif tasarımıyla dikkat çeken BMW 218i, kendi sınıfında benzersiz bir tasarım özelliği sunuyor. Tek kapılı bir versiyondan beklenen sürüş keyfini yaşatan model, sunduğu motor seçenekleriyle de oldukça ekonomik. Krom kaplı böbrek ızgara tasarımı markanın artık vazgeçilmez logosunu oluşturuyor. Son derece modern ve fazla iddialı bir tasarım anlayışına kavuşmaya çalışan marka, 2 sersinde ekonomik sürüşüyle ön plana çıkıyor. Bu sade sayılabilecek tasarımda şüphesiz ki LED farları dikkatleri çekiyor. Yan bölümde önden arkaya doğru uzanan çizgiler ile otomobilin dinamik yapısı betimlenmek istenmiş. Arka bölüme geldiğimizde ise sade hava etkilerini sürdürüyor. Bu bölümde ilk etapta stop gruplarının farklı tasarımını görmemek mümkün değil. Ancak bu bölüm gerek marka ve model logosuyla son derecek şık bir hale gelmiş. Aracın uzunluğu 4.43 metre, genişliği 1.77 metre iken yerden yüksekliği de 1.41 metre olarak kayıtlara geçmiş.

BMW 218i test11

Yumuşak tavan

Aracın iç hacmine bakacak olursak, Soft Tavan adı verilen yumuşak tavan iç mekanı biraz basık tutmuş. Özellikle yaz aylarında oldukça dikkat çekecek olan model, 50 kilometre hıza kadar olan hızlarda otomatik olarak açılıp kapanabiliyor. Araç, sürüş keyfi söz konusu olduğunda her türlü hava koşulunda sınırları ortadan kaldırır. 3 kollu deri spor direksiyon, oldukça hisli. Diğer tasarım özellikleri ise BMW’nin tüm modellerine benzer bir iç mekân. Son derece sade bir tasarıma sahip iç mekân donanım paketleriyle daha şık bir hale getirilebilir. Malzeme kalitesi ve işçilikte herhangi bir sıkıntı yer almıyor. Direksiyon üzerinde ve kokpitin belli bölümlerinde metal kaplamalar şık olmuş. Ön panelde dikkat çeken bir başka detay ise orta havalandırma ızgaralarının hemen üzerine konumlandırılmış ekran. Bu ekrandan araç ile ilgili birçok bilgi yer alıyor. Bu bölüm vites kutusunun yanına yerleştirilmiş joystick sayesinde kolay bir şekilde kontrol edilebiliyor. Ön kısımda sunulan alan yeterli fakat arka koltuklar için aynı şeyleri söylemek mümkün değil. Sadece iki yetişkinin yolculuk edebileceği arka koltuklarda baş ve diz mesafesi biraz yetersiz kalmış. Bu cabrio otomobillerin zaten genel sıkıntısı.

BMW 218i test15

3 silindirli benzinli

BMW 218i’nin kalbinde 1,5 litrelik 3 silindirli bir benzinli ünite yer alıyor. Bu motor 4500 d/d’da 136 beygir güç, 1250d/d’lar arasında ise 220 Nm tork değeri üretiyor. Otomatik şanzıman ile kombine edilmiş bu ünite 0-100 Km/s hızlanmasını 9.6 saniyede tamamlarken maksimum 205 Km/s’lik bir hız değerine sahip. Fabrika verilerine göre karma yakıt tüketim değeri ise 5.3 litre olarak belirlenmiş. Biz testimiz sırasında 6.8 litrelik değer elde ettik. BMW bu modelde size “ECO Pro “Comfort” ve “Sport” olmak üzere 3 farklı sürüş modu sunmuş. BMW 218i cabrio, “ECO Pro” modunda tamamen ekonomi yapmaya odaklı bir otomobil olurken “Sport” modda gücünü son damlasına kadar gösteren bir araca dönüşebiliyor. BMW 218i’de orta sertlikte bir süspansiyonlara yer verilmiş. Bu sayede asfalt üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru başarılı bir şekilde emse de sarsıntısı içerde oldukça hissediliyor. Virajlarda sınırların üstüne çıkmaya çalıştığımızda ilk kaymayı önden gerçekleştiriyor.

BMW 218i test9

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org