MERAKLA BEKLENEN KADJAR TÜRKİYE’DE

MERAKLA BEKLENEN KADJAR TÜRKİYE’DE

Renault’nun C segmentindeki ilk Crossover’ı Kadjar cesur ve güçlü tasarımı, dinamik çizgileri, yenilikçi teknolojileri ve prestijsimgesi detayları ile segmentinde kalıplaşmış düşünceleri sarsmayı hedefliyor

SONY DSC

SONY DSC

Renault Kadjar, gücü ve zarafeti ustaca harmanlayan bir tasarımla C crossover segmentinde iddialı bir duruş sergiliyor. Kadjar, Renault’nun yeni tasarım imzasının ve yeni marka kimliğinin DNA’sını başarı ile yansıtıyor. Kadjar, Renault’nun tasarım stratejisinin dinamizm, güç ve macera unsurlarını yansıtan «KEŞİF» yönünü temsil ederken otomobilin duyulara hitap eden özelliği ise bu tasarımın «AŞK» yönünü vurguluyor. KADJAR’ın ön kısmı güç etkisini sonuna kadar yansıtıyor. Farlar boyunca uzanan krom şerit, bir yandan genişliği vurguluyor öte yandan da Kadjar’ın iddialı karakterine katkı sağlıyor. 17 ve 19 inç’lik jantlar Renault Kadjar’ın maceracı doğasını ön plana çıkaran diğer özelliklerden. Renault Kadjar akıllı, konforlu ve her detayı dikkatle düşünülmüş bir iç mekân sunuyor. Bu iç mekân aynı zamanda modelin dış hatlarına gönderme yapan sportif bir özellik de taşıyor. Gösterge paneli sürücünün doğal görüş açısı içinde kalıyor ve eşsiz bir sürüş deneyimi için gerekli koşulları sağlıyor. Ön göğüsün yatay çizgileri ise kabinin genişliğini ön plana çıkarıyor. Gösterge paneli ve havalandırma ızgaraları da ince ve zarif krom detaylarla dikkat çekiyor. Ön kapıların her ikisinde ve orta konsolun sağındaki 3 kapı tutamağı da aracın crossover kökeninin birer sembolü. Ön paneldeki 7’’ renkli LED TFT ekran arzu edilen ambiyansın oluşturulabilmesi amacıyla dört tane görüntüleme, beş adet de renk seçeneği sunuyor. Dört tekerlekten çekiş sistemiyle ve sürücülerin herhangi bir koşul için en uygun çekiş şeklini seçmelerine imkân veren üç mod seçeneği ile (2WD, 4WD Auto, 4WD Lock) yol tutuşunun zayıf olduğu hallerde bile üstün yol tutuşu sağlıyor.

SELECTION PRESSE - VERSION E3 - PLANCHE DE BORD

SELECTION PRESSE – VERSION E3 – PLANCHE DE BORD

Verimli dizel

Renault-Nissan İttifakı’nın en çok satan motoru durumundaki Energy dCi 110, emisyon değerleri (CO2 emisyonu: 99g/km) ve hem düz hem de çift kavramalı otomatik EDC vites kutusu ile NEDC döngüsündeki yakıt tüketimi (3.8 litre/100km) bakımından Kadjar’ı segmentin en üst noktasına yerleştiriyor. Düz vites kutusu ile eşleştirilen bu motor 1,750 d’d’den itibaren 260 Nm tork üretiyor. Bu, enjeksiyon ve yanma sistemleri üzerinde yapılan detaylı çalışmalarla birlikte inovatif turbo teknolojisinin uyarlanması sonucu mümkün oluyor. Energy dCi 110 aynı zamanda altı vitesli otomatik EDC vites kutusu ile de sunuluyor. Söz konusu versiyon düz vites kutusulı versiyon ile benzer yakıt tüketimi ve emisyon düzeylerine sahip. Ayrıca bu versiyonlar çift kavramalı vites kutusuın konforunu ve tepkisini aynen yansıtıyor. Kadjar’ın dört tekerlekten çekiş sistemi ile donatılan Energy dCi 130 motoru her türlü teknolojiyi bünyesinde barındırıyor. Boyut küçültme (downsize) işlemi sayesinde söz konusu 16 valfli 1,598 cm3’lük dizel motor 96kW’lik (130bg) maksimum güç üretiyor. Bu motor altı vitesli düz vites kutusu ile birlikte kullanılıyor. Oldukça verimli Energy dCi 130 motoru Renault’nun Formula 1’deki uzmanlığı sonucu ortaya çıkarılan kare mimariyi temel alıyor. Söz konusu 1.6 Dizel motor 4,8 litre/100 km yakıt tüketimine ve 126g/km CO2 emisyonuna sahip. Çok geniş bir devir bandında elde edilen 320 Nm düzeyindeki maksimum tork değeri sayesinde hem iki hem de dört tekerlekten çekişli versiyonlarda güçlü kalkış sağlanıyor. Dört tekerlekten çekişte ise düşük yol tutuluna sahip zeminler için son derece uygun ve ideal bir çözüm yolu sunuyor. 5,500 d/d’de 130bg güç ve 2,000 d/d’den itibaren 205Nm tork üreten söz konusu 1.2-litrelik turbo şarjlı benzinli motor doğal havalandırmalı iki litrelik bir motora benzer performans düzeyine sahip. Doğrudan enjeksiyon teknolojisi ve entegre manifoldu sayesinde düşük devirlerde yüksek tork üretmesi mümkün oluyor. Bu torkun %90’lık kısmı 1,500 d/d’den itibaren, %100’ü ise 2,000 ila 3,000 d/d aralığında elde ediliyor. Kadjar Türkiye’de 69 bin 500TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu.

Renault Kadjar 6

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org