DS YERDEN YÜKSELDİ

DS YERDEN YÜKSELDİ

Citroen’in efsane modeli DS, Premium bir marka olarak yollara çıkmaya başladı. Fransız üretici, crossover özellikleri sunan DS4 Crossback ile konfor ve prestij vadediyor.

Otomotiv üreticileri, artan rekabet ve standartlaşan sektörde farklı olabilmek adına yeni yollar arıyor. Birçok marka yeni tasarımlarında yalınlaşırken farklı kalmak için uğraş verenler de var. Bu markalardan biri olan Citroen, tüm modelleriyle sınıflarının radikal tasarımlı üyeleri arasına girmeyi başarıyor. Markanın efsane modellerinden olan DS’i seri haline getiren marka, bununla da yetinmeyip Peugeot Citroen Grubu (PSA) içerisinde DS’i Premium bir marka haline getirdi. Yenilenen tasarımıyla yollarda boy göstermeye başlayan DS4, artık Crossback isimli bir versiyona kavuştu. Bu hafta konuğumuz olan DS4 Crosssback, farklı tasarımıyla olduğu kadar sürüş konforu ve cimri motoruyla da dikkat çekiyor.

29 MM DAHA YÜKSEK

Siyah burnu, geniş ön panjuru ve krom detaylarıyla şık bir görünüme sahip olan DS4 Crossback, yerden yüksek yapısıyla öne çıkıyor. Siyah renkli çamurluk korumaları, 17 inçlik siyah renkli alaşım jantları ve tavan spoyleriyle standart DS4’ten ayrılan araç, aynı zamanda kardeşinden 29 milimetre daha yüksek. Araçtaki, sürücünün baş hizasına kadar yükselen panoramik ön cam ve tavan rayları da kardeşiyle ayrılmasını sağlıyor. Yuvarlak hatlı arka tasarım da çok şık. Krom detaylarla süslenen karoser, sınıfındaki tüm modellerden farklı bir görünüm vadediyor.
KALİTE VE ERGONOMİ BAŞARILI
İç mekanda kalite üst düzeyde. Büyük çaplı direksiyon simidi, aracın konforlu yapısını haykırıyor. Biraz hissiz olsa da son derece rahat kullanılan direksiyon sistemi, yumuşak süspansiyon sistemiyle uyum içerisinde. Bu sayede araç, tüm rakiplerinden çok daha konforlu bir yolculuk vadediyor. Süspansiyon sistemi, bozuk zeminde bile eski tabirle yaylanarak ilerlemeyi sağlıyor. Ön koltuklarda sunulan bel masajı fonksiyonu da bu durumu destekliyor. Ergonomi ve işçilik olarak da başarılı olan iç mekanda yeterli genişliğe sahip. Arka koltukların, kapıların gerisine yerleştirilmesi ilk bakışta şaşırtıcı gelse de, bu sayede arkada sunulan yaşam alanı hissedilir şekilde artırılmış. Arka camların açılmaması tasarıma kurban gitmiş. Aracın bagaj hacmi ise 359 litre.

120 BEYGİRLİK DİZEL

DS4 Crossback, sadece 1.6 litrelik dizel motorla sunuluyor. 6 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilen motor, 120 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. 1315 kilogramlık otomobili hareket ettirmede zorlanmayan motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 11.4 saniyede ulaştırıyor. Son hızı saatte 190 kilometre olarak belirlenen araç, yeterince atak hissettiriyor. Yumuşak yapısı süspansiyon sistemi, sert virajlarda aracın bir miktar yatmasını engelleyemese de, aracın yol tutuş limitleri yeterince yüksek. Fabrika verilerine göre 100 kilometrede ortalama 3.9 litre yakıt tüketen araç, 60 litrelik deposuyla teorik olarak 1500 kilometrenin üzerinde menzile sahip. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan rakam ise 5.3 litre oldu. Crossback’in güçlü görünümü ve yerden yüksek yapısına karşın istenilen fiyat farkı oldukça makul. Aracın fiyatlandırması da rakiplerden cazip, Premium olmayan rakiplerle benzer.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org