DAHA ŞIK DAHA HAVALI

DAHA ŞIK DAHA HAVALI
  • Test
  • 30 Eylül 2017 10:50
  • A+
    A-

Nissan’ın orta sınıf SUV modeli X Trail, yeni haliyle iddiasını artırdı. Daha şık ve havalı bir tasarıma kavuşan araç, otomatik şanzımanla sunulan güçlü dizel motoruyla dikkat çekiyor


Nissan, orta sınıf-SUV pazarındaki başarılı oyuncusu X Trail’i makyajladı. Tasarımıyla zaten iddialı olan araçta asıl yenilik, donanım seviyesi ve sürüş alanında gerçekleştirilmiş. Daha sessiz ve konforlu hale getirilen araç, Platium isimli üst donanım seviyesiyle konuğumuz oldu. Makyajla birlikte yeni bir tampon ve ızgaraya kavuşan araç, sürüş destek sistemlerinin radar sisteminin önüne konumlandırılan baskı şeklindeki logosuyla da ilginç bir görüntü sunuyor. Yeni Bi-LED adaptif farlar ise fonksiyonel oldukları kadar şık da görünüyor. Dikdörtgen şeklini alan sis farları gibi tampondaki büyük hava girişi de köşeli bir yapıda. Arka bölümdeki yenilik ise koyulaştırılmış far grubu ve elden geçirilen tampon olarak öne çıkıyor.

40 MİLİMETRE UZAMIŞ

Boyutları değiştirilmeyen aracın sadece uzunluğu, yeni tamponlar sebebiyle 40 milimetre uzamış. 210 milimetrelik yerden yüksekliğiyle boyutlarının hakkını veren aracın 465 litrelik bagajıysa önceki versiyondan 20 litre daha geniş. Aracın iç mekanı da dışındaki küçük ama etkili değişikliklerle güncellenmiş. Konsoldaki yeni deri döşeme kaplamalar hem kaliteli hem de elit bir görünüm sağlamış. Yeni direksiyon oldukça şık ve tıpkı ön ve arka koltuklar gibi ısıtma özelliğine sahip. Vites kolu yenilenirken, havalandırma ızgaralarındaki gri renkli kaplamalar ise artık piyano siyahı olarak sunuluyor. Son derece ferah olan iç mekanda, yüksek oturma pozisyonu ve uzun motor kaputu, aracı olduğundan da büyükmüş gibi hissettiriyor. Aracın arka bölümü de makam araçlarını aratmayacak kadar diz ve baş mesafesi sunabiliyor.

1.6 LİTRELİK DİZEL DEĞİŞMEMİŞ

REKLAM ALANI

Sadece 1.6 litrelik dizel motor seçeneğiyle sunulan araç, ilk aşamada 5 kişilik gövde tipiyle sunuluyor. 130 beygir güç ve 320 nm tork üreten motor, CVT şanzımanla kombine ediliyor. Manuel vites değişimine de izin veren CVT şanzıman, araca yeterli performansı sağlıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 11.4 saniyede tamamlayan otomobil, saatte 180 kilometrelik son süratine kadar rahatlıkla hızlanabiliyor. Fabrika verilerine göre aracın 5.1 litrelik ortalama tüketimi değişmemiş. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 6.5 litre oldu. Aracın genel yalıtımı oldukça başarılı. Yumuşak ayarlı süspansiyon sistemi, daha çok konforu hizmet ediyor. Araç da zaten dinamik sürüşler yerine konfor odaklı aile kullanımını hedefliyor. Yeni araçta sunulan akıllı sistemler arasında aktif sürüş kontrolü, akıllı aktif motor freni ve akıllı yol kontrolü yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org