Dacia Duster En cazip 4×4

Dacia Duster En cazip 4×4
  • Test
  • 04 Eylül 2020

Yeni tasarımı ve geliştirilen özellikleriyle ikinci jenerasyon Duster, öncüsünün eksik yönlerini tamamlıyor. Daha kaliteli ve şık iç mekanıyla öne çıkan otomobil, sessiz sürüşüyle dikkat çekiyor.

Dacia, başarılı oyuncusu Duster’ın ikinci neslini yollara çıkarmaya başladı. Markayı SUV pazarında zirveye çıkaran Duster, ekonomik fiyatı ve sağlam yapısı ile kısa sürede kendini ispat etmeyi başardı. İlk jenerasyonun başarılı tasarımını, daha da ileriye taşıyan marka, daha şık bir iç tasarım ve zengin donanım listesiyle imajını da güçlendirdi. Pazarın en iyi fiyatlı dizel-otomatik vites kombinasyonlu üyesi, bu ayki konuklarımız arasında yerini aldı.

GERİ GÖRÜŞ KAMERALI

Yenilenen yüzü ile Duster çok daha şık ve albenili hale getirilmiş. Yeni ön görünüm kadar kare farlara sahip arka tasarım ve yeni renk seçenekleriyle önceki nesliyle başarılı özelliklerini sürdürüyor. LED gündüz farlarıyla desteklenen görünüm, iç mekanda da kendini hemen belli ediyor. Şalter şeklinde tasarlanan kumanda birimleri, yuvarlak ayar tuşlarına sahip elektronik klima ve kör nokta uyarı sistemi gibi gelişmiş özellikler, markanın çıtasını da yükseltiyor. Rahat koltuklar ve net göstergeler, sürüş konforunu artırırken sunulan ferah yaşam alanı ve geniş bagaj da aracın artı özellikleri arasında yer alıyor. Artırılan izolasyon sayesinde kabin çok daha sessiz hale gelmiş. Geri görüş kamerasına da ev sahipliği yapan 7 inçlik multimedya ekranı, beklentileri karşılıyor. Yeni Duster 4×4’te, markanın kendini kanıtlamış dizel motoruna görev veriliyor. 1.5 litrelik dCi ünite, 115 beygir güç ve 260 nm tork üretiyor. 6 ileri manuel şanzıman ile kombine edilen araç, 1366 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlıyor. Bu kombinasyonla 0-100 km/s ivmelenmesini 10.2 saniyede tamamlayan araç, saatte 175 kilometre sürate ulaşabiliyor. Motor ve şanzımanın uyumu, ara hızlanmalarda da yeterli esnekliği de sağlıyor.

1000 KİLOMETRELİK MENZİL

Dizel motor, asıl hünerini tüketimde sergiliyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 4.7 litre. Bu da 50 litrelik depoyla 1000 kilometrenin üzerinde menzil anlamına geliyor. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalamaysa 5.9 litre oldu. Konforlu yapısıyla öne çıkan araç, sportif kullanıma da cevap verebiliyor. Sert virajlarda yatma eğiliminde olan yüksek karoser, buna rağmen oldukça başarılı tutunma kararlılığına sahip. 4 tekerlekten çekiş sisteminin yol tutuşa etkisi yadsınamaz. Öte yandan aracın çok sert olmayan koşullardaki arazi yeteneği de oldukça başarılı. Aracın frenleri de yeterince güçlü.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ