Yeni Kompakt Mercedes-AMG’ler Türkiye’de!

Yeni Kompakt Mercedes-AMG’ler Türkiye’de!

Mercedes-AMG’nin kompakt sınıfta süper spor otomobil performansı sunan en yeni modelleri A 45 S 4MATIC+ ve CLA 45 S 4MATIC+ Türkiye’de satışa sunuldu.

Mercedes-AMG ailesine uygun tasarım

Yeni Mercedes-AMG A 45 S 4MATIC+ ve CLA 45 S 4MATIC+ modelleri park halinde dahi saf bir sürüş hissi uyandırıyor. İlk kez, kompakt sınıfta bir model AMG ailesinin karakteristik görünümü olan alt kısmı geniş,12 dikey çıtaya sahip özel AMG radyatör ızgarasıyla yollara çıkıyor.

Keskin hatlı ince ön farlar, güç oluklarına sahip alçak ve aerodinamik açıdan önemli avantaj sağlayan motor kaputu ve “köpekbalığı burnu” tasarımı, alçalarak sivrileşen ön tasarım ile ileriye doğru atak, dinamik bir görünüm sergiliyor.

Dijital ve akıllı el işçiliği: “One Man, One Engine”

Yeni motor, dijital ve ileri teknolojiyle donatılmış bir tesiste “One Man, One Engine” üretim prensibi ile AMG’nin motor fabrikası olan Affalterbach’ta el işçiliği ile üretiliyor.

Motorun üretimi için çalışma ergonomisi, malzeme akışı, kalite güvencesi ve üretim verimliliğini mükemmel seviyeye taşıyan Endüstri 4.0’a uygun tamamen yeni ve modern bir üretim hattı oluşturuldu.

AMG SPEEDSHIFT DCT 8G çift kavramalı şanzıman

Otomobilin atak ve dinamik karakterine yeni 8 ileri oranlı çift kavramalı şanzıman AMG SPEEDSHIFT DCT 8G de katkı sağlıyor. Vitesler ve vites oranları sürücüye her an canlı ve atak bir hızlanma sunacak şekilde ayarlanırken, son derece hızlı vites değiştirme süreleri sürüş dinamiklerini daha da artırıyor.

AMG TORQUE CONTROL ile AMG Performance 4MATIC+ dört tekerlekten çekiş sistemi

Standart olarak sunulan tamamen değişken dört tekerlekten çekiş sistemi ile sürüş dinamiği kavramını tamamen yeni bir boyuta taşıyan AMG TORQUE CONTROL, yeni arka aks diferansiyeline gizleniyor. Arka aks diferansiyelinde iki adet elektronik kontrollü çok plakalı kavrama bulunuyor ve bunlar arka aksa bir şaft mili ile bağlanıyor.

Uygulanan bu teknik çözüm ile motor gücü sadece ön ile arka aks arasında dağıtılmıyor, aynı zamanda arka aksın sağ ile sol tekerleği arasında da sürüş koşullarına ve kullanılan sürüş programına bağlı olarak farklı oranlarda dağıtılabiliyor.

Yüksek performanslı ve güvenilir fren sistemi

Yüksek performanslı fren sistemi etkili bir fren performansı ve son derece kısa fren mesafesini beraberinde getiriyor. “S” modellerde ön akslarda 6 piston kaliperli 360 x 36 mm büyüklüğünde diskler kullanılıyor. Arka aksta ise tek piston kaliperli 330 x 22 mm diskler devreye giriyor. Görkemli fren kaliperleri ise kırmızı boya üzerine siyah AMG yazısı ile süsleniyor.

AMG’ye özgü stilleriyle MBUX bilgi ve eğlence sistemi

Sportif tasarım ve detaylara gösterilen özen, yenilikçi araç içi kontrol ve gösterge konsepti MBUX (Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) bilgi ve eğlence sisteminde de göze çarpıyor. MBUX; otomobil, sürücü ve yolcular arasında duygusal bir bağ oluşturuyor.

Sezgisel uygulamalar sistemi daha anlaşılabilir kılarken yüksek çözünürlüklü parlak 3D grafiklerle görselleştiriliyor. İki adet tamamen dijital ekran bir araya gelerek tek parça bir cam yüzeyin altında birleşip geniş ekranlı bir ön konsol mimarisine hayat verirken aynı zamanda kabin içindeki yatay mimariyi destekliyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org