BMW 1 Serisi Artık daha vahşi bakıyor

BMW 1 Serisi Artık daha vahşi bakıyor
  • Test
  • 6 Eylül 2020 08:20

BMW’nin kısa bir süre önce yenilediği 1 Serisi, gerek tasarım gerek sürüş yeteneği olarak sınıfının zirvesini zorluyor. Artık önden çekiş sistemiyle yere basan otomobil, yeterli performansı düşük tüketimle birlikte sunuyor.

Alman otomotiv üreticisi BMW, giriş modeli olan 1 Serisi’ni tamamen yeniledi. Markanın yeni iri böbrekli ön ızgarasıyla şekillendirilen yeni araç, sportif tasarımı ve keyifli sürüşüyle dikkat çekiyor. Yeni 1 Serisi, bize 1.5 litrelik dizel motoruyla konuk oldu.

ARKA KOLTUKLAR DAHA FERAH

BMW 1 Serisi’nin tasarım anlamında daha yırtıcı ve aykırı bir tasarıma sahip bir araç haline gelmiş. Son derece modern ve iddialı bir tasarım anlayışına kavuşan yeni araç, sessiz ve sportif sürüşüyle ön plana çıkıyor. Bu sade sayılabilecek tasarımda şüphesiz ki LED farları dikkatleri çekiyor. Gündüzleri dikkat çeken bu tasarım anlayışı, Türkiye paketi olarak 3 farklı donanım seçeneği ile satışa sunulmuş. “Urban Line”, “Sport Line” ve “M Sport” olarak sıralanan bu seçeneklerle aracınızın donanım seviyesini geliştirebiliyorsunuz. Ancak bunların hepsi için ekstra ücretler ödemeniz gerekecek. Yan bölümde önden arkaya doğru uzanan çizgiler ile otomobilin dinamik yapısı betimlenmek istenmiş. Arka bölüme geldiğimizde ise sade hava etkilerini sürdürüyor. Bu bölümde ilk etapta stop gruplarının değişimini görmemek mümkün değil. Ancak bu bölüm gerek marka ve model logosuyla son derecek şık bir hale getirilmiş. Yerini aldığı araca göre daha iri görünen yeni 116d, aslında bu anlamda büyük bir değişime uğramamış. Otomobilin içerisine geçtiğimizde markanın tüm modellerine benzer bir iç mekan bizleri karşılıyor. Son derece sade bir tasarıma sahip iç mekân donanım paketleriyle daha şık bir hale getirilebilir. Malzeme kalitesi ve işçilikte herhangi bir sıkıntı yer almıyor. Direksiyon üzerinde ve kokpitin belli bölümlerinde metal kaplamalar şık olmuş. Ön panelde dikkat çeken bir başka detay ise orta havalandırma ızgaralarının hemen üzerine konumlandırılmış ekran. Bu ekrandan araç ile ilgili birçok bilgi yer alıyor. Bu bölüm vites kutusunun yanına yerleştirilmiş joystick sayesinde kolay bir şekilde kontrol edilebiliyor. Ön kısımda sunulan alan yeterli. Önden çekişle birlikte arka koltuklarda sunulan yaşam alanı da artık çok daha ferah. 

7 İLERİ OTOMATİK


BMW 116d’nin kalbinde 1,5 litrelik dizel bir ünite yer alıyor. 116 beygir güç ve 270 nm tork üreten motor, artık gücünü ön aksa iletiyor. 7 ileri steptronic şanzımanla kombine edilen ünite, aracı 0’dan 100 km/s sürate 10.1 saniyede ulaştırıyor. Aracın nefesi, saatte 200 kilometreye kadar da kesilmiyor. Fabrika verilerine göre karma yakıt tüketim değeri ise 4.5 litre olarak belirlenmiş. Biz testimiz sırasında 5.8 litrelik değer elde ettik. Fabrika verilerine ulaşmak çok da zor değil. Sakin ve trafikten uzak sürüşlerde 5 litrenin altına inmek mümkün. Araçta, “ECO Pro “Comfort” ve “Sport” olmak üzere 3 farklı sürüş modu sunuluyor. Bu seçenekler sayesinde aracın sürüş karakterinde bir anda değişim yapabilirsiniz. Araçta orta sertlikte bir süspansiyonlara yer verilmiş. Bu sayede asfalt üzerindeki irili ufaklı birçok çukuru başarılı bir şekilde emiyor ve yol tutuş konusunda da oldukça tutarlı bir karakter sunuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org