Bakış açısını değiştirdi

Bakış açısını değiştirdi
  • Test
  • 4 Ekim 2020 09:42

Türkiye’de yılın otomobil olmaya hak kazanan Renault Clio, yenilendi. Sınıfının en iddialı oyuncularından biri olan Clio, 1.0 litrelik benzinli motoruyla dizelleri aratmıyor. RS Line donanımına kavuşan model sporcu çizgiler taşıyor.

Renault, Clio’yu yeniledi. Bursalı Clio, yeni jenerasyonuyla adeta kimlik değiştirdi. Genel hatları aynı gibi görünse de tamamen yenilenen yeni araç, atasının zayıf olan yönlerini geliştirerek sınıfının en iddialı oyuncularından biri haline gelmiş. Türkiye’de de ‘Yılın otomobili’ seçilen yeni Clio, Türkiye’de en çok tercih edilen 1.0 litrelik yeni benzinli otomatik versiyonuyla konuğumuz oldu. Küçültülmüş bir Megane gibi görünen yeni Clio, RS Line donanımıyla konuğumuz oldu. Markanın yeni imzası haline gelen LED gündüz farlarıyla hemen dikkat çeken yeni araç, kavisli kaput ve RS Line’a özel sportif tamponuyla oldukça şık görünüyor. Yenilenen farlarıyla öne çıkan arka tasarımda egzoz ve sportif tampon tasarım bütünlüğünü sağlıyor. RS Line’a özel 17 inç alaşım jantlar ve arka kapıların altındaki Clio yazısı, markanın tasarıma ne kadar önem verdiğinin göstergeleri. Aracın iç mekanı da tamamen yeni. Etli direksiyon simidi, rahat okunur göstergeler ve dikey konumlu multimedya ekranı oldukça başarılı donanımlar. Ayrıca iç mekanda dokunulan hemen her yerin yumuşak malzemeden üretilmiş olması, kalite algısını da artırıyor. İç mekanda sunulan yaşam alanı, sınıfının en iyilerinden.

1.0 LİTRELİK BENZİNLİ

RS Line’a özel spor ön koltuklar ve çift renkli kokpit ise tek kelimeliyle harika. 391 litrelik bagaj da selefinden 91 litre daha geniş. Küçük hacimli yeni nesil benzinli ünite, 1.0 litre hacminde. 3 silindirli turbo beslemeli motor. X-Tronic şanzımanla kombine ediliyor. 100 beygir güç ve 142 nm tork üreten ünite, verimli yapısıyla göz dolduruyor. 1187 kilogramlık otomobili taşımakta zorlanmayan motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 11.5 saniyede ulaştırıyor. İvmelenme gibi, saatte 182 kilometre olarak açıklanan maksimum hız da beklentileri karşılıyor. Akıcı şekilde hızlanan otomobil, yüksek devirler dışında oldukça sessiz bir yapıya sahip.

5.8 LİTRE TÜKETİYOR

Küçük hacimli motor, tüketim konusunda da oldukça iddialı. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 5 litre. Bizim elde ettiğimiz 5.8 litrelik ortalama da oldukça başarılı. Üstelik sakin bir sürüş tarzıyla fabrika verilerini yakalamak da mümkün. Yeni nesille birlikte yol tutuş konusunda da sınıfının zirvesine oynayan yeni Clio, dengeli yapısı ve sportif sürüşüyle beğenimizi kazandı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org