ATEŞLİ SPORCU

ATEŞLİ SPORCU
  • Test
  • 30 Eylül 2017 11:07

Peugeot’nun küçük güç paketi 208 GTi, küçük hacimli motoru ve yarışçıları aratmayan sürüş dinamikleriyle öne çıkıyor


Binek araçlarıyla olduğu kadar sporcu modelleriyle de pazarın zirvesini hedefleyen Peugeot, yeni araçlarıyla çok daha iddialı hale geldi. Markanın sporcularını tasarlayan Peugeot Sport ekibinin en küçük üyesi olan 208 GTi, geçirdiği küçük makyajın ardından daha fazla güç ve diferansiyel kilidine kavuştu. Bu ayki konuklarımızdan olan yeni 208 GTi, mat siyah ve parlak kırmızı kombinasyonuna sahip çift renkli karoseriyle park halinde de ateşli görünmeyi başarıyor.

KIRMIZI YARIŞ ÇİZGİSİ

LED gündüz aydınlatmalarıyla dikkat çeken farlar bile markanın araca ne kadar önem verdiğini gösteriyor. Farların içinde damalı bayrak deseni kullanılmış. Krom detaylı ön ızgara, plakalığın altındaki kırmızı yarış çizgisi ve agresif görünümlü tampon aracın agresif tasarımını destekliyor. Arkadaysa büyük tavan spoyleri, çift çıkışlı iri egzozlar ve geniş tampon aracı standart 208’lerden ayırmaya yetiyor. Peugeot Sport logolu 18 inçlik mat siyah alaşım jantlar da oldukça etkileyici.

KOLTUKLAR VÜCUDU SARIYOR

Aracın kapısını açtığınızda size Peugeot Sport imzalı yarış koltukları karşılıyor. i-cochpit tasarımına sahip iç mekanda, kokpiti boydan boya kat eden deri kaplama ve kırmızı dikişler sporcu karakteri vurguluyor. Aracın ön bölümü oldukça ferah bir yaşam alanı sunarken arka bölümde de 2 kişi için şaşırtıcı derecede yeterli oturma alanı sağlanmış. 285 litrelik bagaj da 5 kapılı modellerle yarışacak kadar iyi. Peugeot 208 GTi’nin kalbinde 1.6 litrelik THP motor yer alıyor. Turbo beslemeli benzinli ünite, 208 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen motor, 1160 kilogramlık otomobile üst düzey performans sağlıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 6.5 saniyede tamamlayan otomobilin son süratiyse 230 km/s olarak belirlenmiş.

SESİ DE SPORTİF

Alt devirlerden itibaren üretilen yüksek tork, aracın ara hızlanmalarda da atak olmasını sağlıyor. Sportif bir sesiyle dikkat çeken otomobil, diferansiyel kilidinin de yardımıyla etkileyici bir yol tutuş yeteneğine sahip. Hızlandığı kadar iyi durabilen otomobilin Brembo imzalı fren sisteminde, kırmızı renkli kaliperlere Peugeot Sport logosu uygulanmış. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 5.4 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama ise 8.4 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org