Aslan Sedan Daha ‘Dişli’ Geldi

Aslan Sedan Daha ‘Dişli’ Geldi
  • Test
  • 12 Mart 2020 14:10

Türkiye’de yola çıkan Peugeot 508, baştan aşağı yenilendi. Sporcu tasarımıyla dikkat çeken model hem kalite hem de sürüşüyle bir üst sınıfa göz kırpıyor. Konseptine oldukça yakın bir çizgiyle yola çıkan model, tüketimde de oldukça cimri.

Peugeot 508, beklentileri karşıladı. Markanın 3008 modeliyle başlattığı yenilik hamlesi, 508 ile devam etti ve en son 2008 modeline de sıçradı. Uzayan dişleri anımsatan gündüz farlarıyla etkileyici bir yüze kavuşan Fransız aslanı, orta sınıftaki modelini, spor sedan kıyafetleriyle yeniden yollara çıkarmaya başladı. Zengin donanım ve güçlü dizel motorla dikkat çeken araç, coupe, sedan ve liftback gövde tiplerini bir araya getirmiş. Konseptine oldukça yakın bir tasarımla yollara çıkan model, yüksek omuz çizgisi ve dar cam alanlar kadar çerçevesiz kapılar da aracın daha dinamik görünmesini sağlıyor. Arka bölümde kullanılan ve farları da içine alan siyah çerçeve, arkadan gelenlerin de göz zevkine hitap etmiş.

İÇ MEKAN OLDUKÇA İYİ

Kalite ve tasarımıyla dikkat çeken kokpit, sürücüye dönük yapısı, piyano tuşları, 10 inç dokunmatik ekranlı multimedya sistemiyle dikkat çekiyor. Deri ve ahşap malzemeler de kalite hissini bir hayli artırmış ve karmaşıklığı ortadan kaldırmış. Minik direksiyon simidi ise araca hiç de yabancı kalmamış. Aracın bagaj hacmi ise 487 litrelik olarak belirlenmiş. Araç, küçük hacimli benzinli ve dizel motorlarla sunuluyor. Bize GT-Line versiyonla konuk olan modele 1.5 litrelik BlueHDİ motor eşlik etti. 130 beygir güç ve 300 nm tork üreten ünite, 8 ileri tam otomatik şanzıman kombine edilmiş. Yaklaşık 1.5 tonluk araca yeterli performans sağlayan motor, 100 kilometre hıza 10 saniyede ulaşıyor. Araç maksimum 208 kilometre hız yapıyor.

TÜKETİMDE CİMRİ

Beklentilerin ortalamasında olan dizel motorla yeni 508, tüketim tarafında dikkat çekiyor. Fabrika verilerine göre araç 100 km’de 3.8 litrelik tüketim gerçekleştiriyor. Bizim ağırlıklı şehiriçi kullanımımızda bu oran 5.8 litre olarak gerçekleşti. Tatlı sert süspansiyon sistemi ve son derece net tepkiler veren direksiyon sistemi sayesinde yeni 508, yol tutuş konusunda spor otomobilleri aratmıyor. Ani yön değişikliklerinde bile izinden oldukça kontrollü olan otomobil, sürüş esnasında boyutlarını unutturacak kadar çevik.

GECE GÖRÜŞÜ OPSİYONEL

Güvenlik olarak oldukça dolu olan araçta uzun bir liste var. Araçta, geliştirilmiş otomatik acil durum fren sistemi, aktif tam durdurma güvenlik freni, güvenli takip mesafesi uyarısı, aktif şerit takip sistemi, aktif kör nokta uyarı sistemi, yorgunluk tespit sistemi (dikkatsizlik algılama), peugeot akıllı uzun far asistanı, aktif hız levhası tanıma sistemi, ‘night vision’ gece görüş sistemi, adaptif cruise control, dur & kalk fonksiyonlu, şerit konumlama asistanı gibi özellikler yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org