Arazinin gerçek kovboyu

Arazinin gerçek kovboyu
  • Test
  • 3 Mart 2021 07:20

Arazi denilince akla gelen ilk markalardan biri olan Jeep, Wrangler ile dikkat çekiyor. 2 litrelik turbo benzinli motoru ve 265 beygirlik güce sahip olan model, 8 ileri şanzımanıyla arazi avcısı olmaya geldi. Yeni ile eskiyi buluşturan model, teknoloji bakımından da oldukça dolu.

Tüm dünyada arazi avcısı olarak bilinen Jeep Wrangler, baştan aşağı bir off-road aracı. Retro tasarımıyla dikkat çeken model, resmen ikinci dünya savaşından çıkmış gibi yollara çıkıyor. Deri döşeme, gösterge içi navigasyonlu dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, Wi-Fi bağlantı noktası ve elektrikli açılır tavan da iç mekandaki bazı teknolojik özelliklerden. En iyi arazi ekipmanlarıyla birlikte gelen model, yaklaşık 5 saniyede 100 kilometre hız çıkıyor. Jeep Wrangler’da 2.0 litrelik, 265 HP güç ve 400 Nm tork üreten turbo beslemeli benzinli motor görev alıyor. Tüm Wrangler modelleri, çekiş gücü, su geçişi, manevra, artikülasyon ve yerden yüksekliği kabiliyetlerini kapsayan ağır testlerden geçerek edindiği ve efsanevi 4×4 kabiliyetini ortaya koyan ‘trail rated’ nişanıyla 2018’de satışa sunuldu.

ESKİYE ATIF LED FARLAR

Yeni dış tasarımıyla güçlü ve her türlü yol şartına meydan okuyan karakteristik duruşunu devam ettiren yeni Jeep Wrangler geniş cam alanları sayesinde çevreye hâkim, rahat bir sürüş sunuyor. Jeep tasarımcılarının markanın imzası niteliğinde olan efsanevi yedi oluklu ön ızgarayı yeniden tasarladığı görülüyor. Yeni ızgaranın farlarla kesişen tasarımı efsanevi Jeep CJ’e gönderme yapıyor. Yeni ön ızgaranın üst kısmındaki kavis ayrıca aerodinamik verimliliği de artırıyor. Sahara ve Rubicon modellerinde sunulan LED farlar ve sis farları daha çekici bir görünümü beraberinde getirirken sinyal lambaları çamurlukların uç noktasına entegre ediliyor. Alışılagelmiş olduğu kare formunu koruyan stop lambalarında da çağın gereklerine uygun olarak LED teknolojisi kullanılıyor.

MARŞ DÜĞMESİ SU GEÇİRMİYOR

Yeni Jeep Wrangler’ın iç mekânı geleneksel tasarım ve çok yönlü kullanım özelliklerini aynı potada eritiyor. Geleneksel yatay konumlu dik konsol mimarisi sportif ve modern tasarım detaylarıyla tamamlanıyor. Ergonomik tasarımlı orta konsola entegre edilen klima ve müzik sistemi, medya şarj ve bağlantı soketleri, sürücü ve ön yolcunun sürüş esnasında rahatlıkla ulaşabileceği kullanım ergonomisini sunuyor. Havalandırma ızgarasını çevreleyen krom aplikasyonlar kalite algısını yükseltirken modern ve sportif bir görünümü de beraberinde getiriyor. Yeni Jeep Wrangler ile birlikte su geçirmeyen marş düğmesi devreye alınıyor.

8 İLERİ OTOMATİK

Yeni 2.0 litre hacimli sıralı dört silindirli turbo benzinli motorların da yeni otomatik sekiz vitesli şanzıman ile birleştirilmesi dikkat çekiyor. Sürüş özellikleri, yol tutuş dinamikleri ve ses karakteristiği daha da iyileştirilen yeni Jeep Wrangler ağırlığı azaltılan gövdesi ve yakıt tüketimi düşürülen motorları ile gelişmiş sürüş verimliliği sunuyor. Sınıfının en iyi değeri olan 44 derecelik yaklaşma açısı, 27,8 derecelik karın (breakover) açısı, 37 derecelik uzaklaşma açısı ve 28 cm’lik (10,9 inçlik) yerden yüksekliği ile Jeep Wrangler en zor arazi koşuluyla bile baş edebilecek bir mimari ortaya koyuyor. Jeep Wrangler ayrıca 76 cm’ye (30 inç) kadar su geçiş derinliği ve 1.585 kg’a (3.500-lb) kadar römork çekme kapasitesi sunuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org