Arazide üstüne yok

Arazide üstüne yok
  • Test
  • 12 Temmuz 2018 17:22

Yeni tasarımı ve geliştirilen özellikleriyle yeni nesil Duster, öncüsünü aratmayacak kadar başarılı. Tasarruflu motor seçenekleri ve konforuyla yeni araç, SUV pazarında zirveye oynuyor.


Romen otomotiv üreticisi Dacia, başarılı oyuncusu Duster’ın ikinci neslini yollara çıkarmaya başladı. Markayı SUV pazarında zirveye çıkaran Duster, Türkiye ve satıldığı diğer ülkelerde ekonomik fiyatı ve sağlam yapısı ile göz doldurdu. Öncüsünün başarılı tasarımını, etkili dokunuşlarla geliştiren marka, daha şık bir iç tasarım ve zengin donanım listesiyle imajını da güçlendirdi. 4 tekerlekten çekişli versiyonuyla konuğumuz olan araç, arazide kendi fiyat aralığının en iyi seçenekleri arasında yer alıyor.

GERİ GÖRÜŞ KAMERASI DA VAR

Yenilenen yüzü ile Duster çok daha şık ve albenili hale getirilmiş. Yeni ön görünüm kadar kare farlara sahip arka tasarım ve yeni renk seçenekleriyle önceki nesliyle başarılı özelliklerini sürdürüyor. LED gündüz farlarıyla desteklenen görünüm, iç mekanda da kendini hemen belli ediyor. Şalter şeklinde tasarlanan kumanda birimleri, yuvarlak ayar tuşlarına sahip elektronik klima ve kör nokta uyarı sistemi gibi gelişmiş özellikler, markanın çıtasını da yükseltiyor. Rahat koltuklar ve net göstergeler, sürüş konforunu artırırken sunulan ferah yaşam alanı ve geniş bagaj da aracın artı özellikleri arasında yer alıyor. Artırılan izolasyon sayesinde kabin çok daha sessiz hale gelmiş. Geri görüş kamerasına da ev sahipliği yapan 7 inçlik multimedya ekranı, çok kaliteli olmasa da beklentileri rahatlıkla karşılıyor.

110 BEYGİRLİK DİZEL MOTOR

Yeni Duster 4X4’te, markanın kendini kanıtlamış dizel motoruna görev veriliyor. 1.5 litrelik dCi ünite, 110 beygir güç ve 260 nm tork üretiyor. Sadece 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen 4X4 versiyon, iki çekerli Duster’lardan yaklaşık 80 kilogram daha ağır. Buna rağmen araç, 0-100 km/s ivmelenmesini 12.4 saniyede tamamlayabiliyor. Saatte 169 kilometre olarak açıklanan maksimum sürati rahatlıkla aşan otomobil, yeterli esnekliği de sunuyor. Dizel motor, asıl hünerini tüketimde sergiliyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 4.7 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalamaysa 5.7 litre oldu. Şanzımanın ilk vitesi arazi kullanımı için kısa tutulmuş. Bu sayede arazi şanzımanına gerek kalmıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org