Kanında sporcu ruhu var

Kanında sporcu ruhu var
  • Test
  • 2 Ekim 2018 18:05

Japon üretici Mitsubishi yeni SUV modeli olan Eclipse Cross’u pazara sundu. 40 yıllık SUV uzmanlığına dayanılarak geliştirilen araçta, 1.5 litrelik turbo benzinli motor 163 beygir güçle görev yapıyor. Aracın genleri ise Eclipse’den geliyor.


Türkiye pazarına çıkan en yeni SUV’lerden biri olan Mitsubishi Eclipse Cross, markanın en önemli modellerinden biri oldu. ASX ile yakalanan trendi, yeni modelle geliştirmek isteyen Japon üretici farklı tasarım anlayışıyla hareket ediyor. Dikkat çekici tasarımı, benzersiz sürüş dinamikleri ve inovatif detayları ile öne çıkan Eclipse Cross, Mitsubishi Motors’un, tamamen bir SUV oyuncusu olma yolundaki yeni konumlandırmasının ve yeni ürün stratejisinin de önemli bir adımını oluşturuyor. Coupe tasarımı, keskin ve maskülen hatlarının yanı sıra, benzersiz bir sürüş deneyimi sunan Eclipse Cross, Mitsubishi Motors’un yeni dizayn felsefesinin startını verirken, içinde bulunduğu SUV segmentine yenilikçi özellikler getiriyor. Eclipse Cross, markanın 40 yıllık SUV uzmanlığı, 80 yıllık 4×4 geçmişi ve 30 yıllık All-Wheel-Control (S-AWC) teknolojisinden güç alıyor. Eclipse Cross, ismini Mitsubishi Motors’un 1989 ve 2012 yılları arasında ABD’de satılan ve çok sevilen Eclipse spor otomobilinden alıyor. Güneş tutulması sırasında ortaya çıkan göz alıcı parlaklıktan esinlenerek, inovatif bir sürecin sonucunda geliştirilen yoğun parlak metalik kırmızı renk araca adını veren unsurlardan bir diğeri olarak görülüyor.

DETAYLARA ÖNEM VERİLMİŞ

İç mekânda da Eclipse Cross dış tasarımında olduğu gibi dinamik bir görünüm çizilmiş. Aracın içinde oturma pozisyonu, gösterge ekranı ve diğer araçlara ulaşma ergonomisi baş-diz mesafesi ve eşya gözleri oldukça yeterli tutulmuş. Çift bölgeli dijital klima, deri döşemeli ve ısıtmalı ön koltuklar, istendiğinde kayarak daha fazla diz mesafesi açan arka koltuklar konforu arttıran detaylar olarak ön plana çıkıyor. Orta konsola yerleştirilen Apple Car Play ve Android Auto uyumlu Smartphone Link Display Audio (SDA) sistemi ve touchpad kontrol mekanizması sayesinde sürücü, yoldan gözünü ayırmadan müzik sistemi ve akıllı telefon fonksiyonlarını kullanabiliyor. Eclipse Cross’ta ayrıca sürücünün, adaptif hız sabitleme sistemi, çarpışma önleyici uyarı sistemi, şerit takip uyarı sistemi gibi bilgileri takip edebileceği Head up Display (Direksiyon üzeri gösterge ekranı) bulunuyor.

EVO’DAN ESİNLENDİ

Eclipse Cross’un 1.5 litrelik turbo benzinli motoru, 163 beygir güç üretiyor. 250 Nm maksimum tork ise etkileyici bir performans sunuyor. Rijit gövde yapısı ve iyi kalibre edilmiş süspansiyon sistemi, yol tutuşunu güçlendiriyor. Evo’dan hatırladığımız aktif yalpa kontrolünün (AYC) modern bir uyarlaması ile birleştirilmiş Sürekli Dört Çeker Sistemi (S-AWC) ise Eclipse Cross’un viraj performansını artırarak sürüş keyfini ve güvenliğini SUV standartlarının ötesine taşıyor. 0’dan 100 kilometre hıza 9.8 saniyede ulaşan model, maksimum 200 kilometre hız yapabiliyor. Tüketim konusunda da çok da iddialı olmayan araç, ortalama 7 litreye imza atıyor. Bizim kullanımımızda ise bu rakam 9 litreyi aşmadı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org