otomobil haberleri,güncel araç,car

HEM YÜKSEK HEM DE KONFORLU

HEM YÜKSEK HEM DE KONFORLU

Renault D-SUV segmentindeki oyuncusu olan Koleos’u yeniden pazara sundu. Dizel otomatik motor ve geniş iç hacmiyle dikkat çeken aracın, konfor seviyesi de yüksek.


Fransız üretici Renault, ürün gamını yeni nesil Koleos ile tamamladı. Captur ve Kadjar’ın üzerine konumlanan yeni Koleos, önceki versiyonla hiçbir bağı kalmayan güçlü tasarımıyla pazarın iddialı oyuncularından olmaya aday. Bu ay konuğumuz olan yeni Koleos, 5 kişi için geniş bir iç hacim ve makul tüketime sahip küçük hacimli dizel motoruyla dikkat çekiyor.

Yola tepeden bakıyor

4.67 metrelik uzunluğu, 1.84 metrelik genişliği ve 1.68 metrelik yüksekliğiyle D SUV pazarının iri oyuncularından olan yeni Koleos, iri boyutlarını son derece başarılı şekilde sergiliyor. Yüksek motor kaputu, markanın yeni imzası haline gelen C şeklindeki LED gündüz farları ve geniş ızgara, araca prestijli bir görünüm kazandırıyor. Arka bölümde de devam eden iri hatlar, şık far tasarımı ve geniş arka camla sportiflikle şıklığın dengesini sağlıyor. Opsiyonel olarak sunulan 19 inçlik alaşım jantlar çok şık. 2.7 metrelik aks aralığına sahip otomobil, 210 milimetrelik yerden yüksekliğiyle trafikte yüksekten bakmayı sevenleri mutlu ediyor.

663 litrelik bagaj geniş

Güçlü tasarım iç mekanda yerini teknolojik şıklığa bırakıyor. 8.7 inçlik dev tablet ekranı gibi 7 inçlik TFT LED göstergeler de dikkat çekiyor. Yüksek oturma pozisyonu, büyük motor kaputuyla birlikte aracın boyutlarını tam olarak belli ediyor. Rahat koltuklar uzun yolculuklarda bile yormazken sunulan yaşam alanı oldukça ferah. Bu ferahlık 663 litrelik bagajda da hissediliyor. Üstelik elektrikli bagaj kapağı, eller serbest şekilde de açılıp kapatılabiliyor. Başarılı yalıtım sayesinde içerideki gürültü oldukça düşürülmüş. Konfor ise gerçekten başarılı seviyede.

130 beygirlik dizel

Yeni Koleos’ta kullanılan 1.6 litrelik dCi motor, 130 beygir güç ve 320 nm tork üretiyor. 1674 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlayan dizel ünite, 7 ileri olacak şekilde programlanmış X-Tronic şanzımanla birlikte sunuluyor. Aracı 0’dan 100 km/s sürate 12.9 saniyede ulaştıran araç, saatte 183 kilometrelik maksimum hızıyla da beklentileri karşılıyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi, araca yeterli yol tutuş yeteneğini kazandırıyor ve virajlarda fazlaca yatmasını engelliyor. Dinamik sayılabilecek sürüş, performanslı kullanıma da karşılık verebiliyor. Dizel ünite asıl hünerini tüketimde gösteriyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 5.4 litre. 60 litre depoyla 1100 kilometrenin üzerinde menzil sunuluyor. Yüksek ağırlığa rağmen elde ettiğimiz 6.1 litrelik ortalama da oldukça başarılı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.