Zarif, gösterişli ve benzersiz: Yeni Porsche 911 Targa

Zarif, gösterişli ve benzersiz: Yeni Porsche 911 Targa
  • Genel
  • 21 Mayıs 2020 23:50

Cabriolet bir otomobilin sürüş keyfini, coupé bir aracın sağladığı konforla biraraya getiren Porsche’nin yeni 911 Targa 4 ve 911 Targa 4S modelleri 55 yıllık yolculuğuna devam ediyor.

Porsche 911 model ailesinin stil ikonu yeni Targa modelinde bulunan yenilikçi, tam otomatik tavan sistemi en ayırt edici özellik olmaya devam ediyor. Targa’nın 1965 yılındaki ilk ve efsanevi modelinde olduğu gibi yine, karakteristik geniş takla barı, ön koltukların üzerindeki hareketli tavan ve arkada üç tarafı saran (wraparound) cam bulunuyor. Tavan 19 saniyede kolaylıkla açılıp kapanabiliyor.

Daha iyi sürüş dinamiği, konfor ve güvenlik

Elektronik olarak kontrol edilen değişken sönümleme sistemi PASM (Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi), yeni 911 Targa modellerindeki standart ekipmanın bir parçası. Bu sistem, sürüş konforu ve her sürüş durumuna göre yol tutuşu açısından sönümleme özelliklerini otomatik olarak ayarlıyor, ayrıca Normal ve Spor olmak üzere manuel olarak ayarlanabilen iki moda sahip. Tamamen değişken tork dağıtımına sahip elektronik bir arka diferansiyel kilidi içeren Porsche Tork Yönlendirme (PTV Plus), Targa 4S için standart donanım, Targa 4 modelinde ise opsiyonel donanım olarak sunuluyor. Diğer sekizinci nesil Porsche 911 modelleri gibi Targa modellerinde de standart olarak yeni Porsche Islak Mod (Wet Mode) sunuluyor.

Modern bir yorum, gösterişli Targa tasarımı

911 Targa’nın dışı, 992 model neslinin karakteristik tasarım öğelerini taşıyor. Önceki modellerle karşılaştırıldığında, gövdesi önden daha belirgin tekerlek yuvalarına sahip, kaputunda ise LED farlarının arasında yer alan ve ilk 911 nesillerinin tasarımını çağrıştıran belirgin bir girinti barındırıyor. Arka kısmında daha geniş, değişken şekilde uzanan arka spoyler ve kusursuz bir şekilde entegre edilmiş zarif ışık çubuğu kendini gösteriyor. Ön ve arka kesitler hariç tüm dış yapı alüminyum.

Otomobilin içi 911 Carrera modellerini yansıtıyor, ön panelin ve gömme gösterge panellerinin net ve düz çizgileri iç mekanda ön plana çıkıyor. 1970’lerin 911 modelleri bu noktada ilham kaynağı oluyor. Porsche için benzersiz bir tanımlayıcı özellik olan ortadaki devir göstergesinin yanında yer alan iki ince, çerçevesiz ve serbest formlu ekran sürücüye daha fazla bilgi sağlıyor. Önemli araç işlevlerine doğrudan erişim için beş düğmeli kompakt anahtar ünitesi, Porsche İletişim Yönetim Sisteminin (PCM) 10.9 inç orta ekranının altında bulunuyor.

1965’ten bu yana yeni bir spor otomobil sınıfının öncü modeli

1965 model yılı 911 Targa 2.0 yepyeni bir otomobil türünün doğuşunda öncü oldu. Başlangıçta “güvenli cabriolet” olarak pazarlanan Targa, çıkarılabilir tavanıyla kısa süre içinde bağımsız bir konsept olarak kendini kabul ettirdi ve gerçekten de bir stil ikonu oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org