Yeni yüzüyle kalite algısı arttı

Yeni yüzüyle kalite algısı arttı
  • Test
  • 4 Temmuz 2021 12:33

Yeni Renault Megane, yepyeni özellikleri ile yola çıktı. Yeni nesil donanımlar ve konfor özellikleriyle zirveyi hedefleyen yeni araç, yeni TCe benzinli motoruyla da verimli bir sürüş vadediyor.

Bursa’da üretilen Renault Megane sedan, yeni nesliyle tüketicinin de ilgisini çekmeyi başardı. İlk nesliyle rakip tanımadan uzun süre Türkiye’nin en çok satılan otomobili olmayı başaran Megane sedan, yeni nesliyle de ilk 9 ayda pazar lideri. Üst donanım seçeneğine sahip 1.3 litrelik benzinli otomatik versiyonuyla konuğumuz oldu. Radikal far tasarımıyla bir anda dikkatleri üzerine çeken marka, kaslı görünümü ve sportif çizgileriyle oldukça çekici. Yeni LED Pure Vision farlarıyla adeta markaya yeni bir imza kazandıran model, arka bölümde de bu ayırt edici özelliğini devam ettiriyor.  Ön taraftaki hava deflektörleri ise araç aerodinamiğini üst seviyelere taşıyor. Aracın iç mekanı oldukça kaliteli. Yeni Megane Sedan 10.2 inçe kadar dijital gösterge paneli ile geliyor. Gösterge paneline ek olarak 9,3 inç multimedya ekranı, konsolu daha modern bir görünüme kavuşturuyor. Elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu da konforu artıran yenilikler arasında yer alıyor. Bu ekranı kullanmayı öğrenmek için biraz karıştırmak gerekiyor.

TEKNOLOJİYLE UYUMLU

Daha akıcı ve yeni ara yüzü ile Renault EASY LINK multimedya sistemi, Apple CarPlay ile uyumlu sisteme sahip. Eco, Comfort, Sport ve MySense olarak 4 farklı sürüş moduna sahip Renault MULTI-SENSE teknolojisi, sürüş deneyimini daha kapsayıcı bir hale getiriyor. Yeni Megane Sedan’a sezgiselliği artıran, ergonomi için ayarları sadeleştiren yeni ortam renkleri de geldi. Gösterge panelinin dijital ekranları, Eco modunda yakıt tüketimi ve Sport modunda performans gibi widget’lar ile özelleştirilebilen bir alan sunuyor. Araçta ayrıca, yeni nesil güvenlik ve konfor donanımlarından Stop & Go özellikli Adaptif Cruise Control, Aktif Acil Fren Destek Sistemi, Arka Çapraz Trafik Uyarı Sistemi, Auto-Hold özelliği, Şerit Takip Sistemi, Kör Nokta Uyarı Sistemi gibi sistemler görev yapıyor.

1.3 LİTRELİK BENZİNLİ

1.3 litrelik TCe benzinli motor ise 140 beygir 6 vitesli manuel şanzıman ya da 7 vitesli EDC çift kavramalı otomatik şanzımanla tüketiciyle buluşuyor. Bize 7 ileri otomatik versiyonla konuk olan model oldukça sessiz çalışıyor. 240 NM torka sahip olan araç oldukça canlı. Aracın maksimum hızı ise saatte 208 kilometre olarak hesaplanırken, 0’dan 100 kilometre hıza da yaklaşık 9,8 saniyede ulaşıyor. Tüketim konusunda da rakiplerinden ayrılan model 100 kilometrede ortalama 5,3 litrelik yakıt tüketimine sahip. Bu değerler manuel versiyondan daha iyi. Yol tutuş konusunda da ihtiyaçları karşılayabilen model darbeleri emmede de oldukça başarılı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org