Yeni Honda Civic Sedan

Yeni Honda Civic Sedan

Yeni Honda Civic Sedan satışa sunulmasının ardından büyük bir beğeni topladı. Honda Türkiye Başkanı Yamasaki, “Honda Türkiye olarak hırslıyız ve hem motosiklet hem de otomobilde çok iddialıyız. Kendimize koyduğumuz hedef, satış adetlerinde Almanya pazarını geçmek” dedi.

Yaklaşık 20 yıldır Türkiye’de üretimi gerçekleştirilen Honda Civic Sedan yeni nesline kavuştu. Bir önceki karoserinden kurtulan yeni model, artık daha sportif bir görünüme büründü. 4 kapılı sportif bir sedan olarak yollara çıkan yeni Civic, dinamizm, performans, yakıt verimliliği, ferahlık ve iç mekan kalitesiyle ön plana çıkıyor. Honda Türkiye Başkanı Hideto Yamasaki, markanın Şekerpınar’daki fabrikasında günde 106 Civic Sedan ürettiklerini ve üretime 800 kişiyle tek vardiya olarak başladıklarını belirtti. Yamasaki, ikinci vardiyaya geçişte ihracat pazarlarından gelecek talebin büyük önem taşıdığını kaydederek, planlamaları doğrultusunda 2017’de ikinci vardiyaya geçeceklerine inandıklarını, bu sayede toplam çalışan sayısının da bin 360’ı geçeceğini ifade etti. Bunula birlikte fabrika mevcut 50 binlik kapasitelerini tam kullanabilecek.
interior-executive
ALMANYA PAZARI GEÇİLECEK

Yamasaki, “En büyük hedefimiz, iç pazarda Civic Sedan satışımızı 20 bine çıkarmak ve toplamda 30 binli rakamları aşarak Honda Türkiye rekorunu kırmak. İlk etapta yüzde 40 olan yerlilik oranını gelecekte yüzde 60’lı rakamlara çıkarmayı amaçlıyoruz. Bunu çok olası görüyoruz. Honda Türkiye, İngiltere ve Almanya’nın ardından Honda’nın Avrupa’daki üçüncü büyük pazarı konumunda. Honda, Avrupa geneli için 200 bin adetlik satış hedefine sahip. Kendimize koyduğumuz hedef, satış adetlerinde Almanya pazarını geçmek. Mevcutta bu rakam 24 bin ve İngiltere’nin ardından ikinci olmamız aslında kağıt üzerinde garanti gibi” dedi.

REKLAM ALANI

honda-civic-sedan-6

DİZEL AÇIĞINI LPG KAPATIYOR

Yamasaki, Türkiye’de LPG’li araç piyasasına ilişkin değerlendirmelerde de bulunarak, şunları söyledi: “LPG, Türkiye’ye özel bir proje. LPG’li Civic Sedan satmaya 2012’de başladık. İlk planlamamızda satışların sadece yüzde 35’ini oluşturur diye bekliyorduk ama üretimini tamamladığımız Civic Sedan’da oran en son yüzde 70’lerdeydi. Yeni Civic Sedan’da LPG oranının 55-60’larda olmasını bekliyoruz. Yeni Civic Sedan’ın orijinal gösterge panelinde LPG göstergesi de bulunuyor.” Civic Sedan’da LPG fiyat farkının 5 bin 600 lira olduğu bilgisini veren Yamasaki, alım sırasındaki maliyet farkı dikkate alındığında farklı kullanım süresi ve kilometrelerde, dizel motorun hiçbir zaman LPG’nin maliyet avantajını yakalayamadığını söyledi. Yamasaki, Honda Türkiye’nin ilk hedefinin 50 binlik kapasitelerinin tamamını kullanmak olduğunu aktararak, 2008’de 70 binlik kapasiteye çıkma kararı aldıklarını, bunun için 20 milyon dolarlık yatırım yapılacağını ifade etti. Honda Türkiye Fabrikası’nın fiziki koşullarının 100-140 binlik kapasiteye çıkmaya uygun olduğunu anlattı.

honda-civic-sedan-3

DİZEL SEDAN 2018’DE

Mevcut iç pazar rakamlarında Civic Sedan için öngörülen 20 bin rakamının dizel motor hariç olduğuna dikkati çeken Yamasaki, yılsonuna kadar yaklaşık 6 binlik sedan satışı hedeflediklerini, filo stratejilerinin yüzde 15-20 seviyelerinde bulunduğunu bildirdi. Yeni sedan model, Premium, Elegance ve Executive adlı üç farklı donanım seviyesiyle satışa sunuldu. Model, ilk etapta 125 beygir güç üreten 1.6 litrelik benzinli motorla sunulurken, LPG seçeneği de mevcut olacak. Yeni Civic Sedan’da manuel şanzımanın yanı sıra tamamen yenilenen CVT teknolojili otomatik şanzıman da tercih edilebiliyor. Şekerpınar’daki tesislerde, 2017 başında 1.5 litre benzinli turbo, 2018’de ise 1.6 litre dizel motor seçenekleri eklenecek. Civic Sedan’ın başlangıç fiyatı ise 75 bin 740 lira.

honda-civic-sedan-2

ANTALYA’DA KULLANDIK

Bizimde Antalya Kemer’de kullanma fırsatı bulduğumuz çiçeği burnunda model, özellikle tasarım konusunda sınıf atlamış. Aracın keskin ve agresif yüzü, şişkin çamurlukları ve geniş havalandırma kanalları atletik duruşa büyük katkı sağlamış. Donanım seviyesine göre ince tasarımlı farlar projektörlü halojen veya LED teknolojisine sahip olarak da tercih edile biliniyor. İç mekana girdiğimizde bizleri bambaşka bir kokpitin karşıladığını görüyoruz. Kullanılan malzemelerin kalitesi artmış ve tipik Japon tasarımı biraz daha Avrupalılara benzetilmiş. Orta konsolda yer alan 7 inçlik ekran klimadan tutunda, yol bilgisayarına kadar birçok özelliği barındırıyor. Arka koltuklarda ise baş ve diz mesafesi yeterli. Aracın bagaj hacmi 79 litre artarak 519 litreye ulaşmış.
honda-civic-sedan-5
100 KM’DE 6.7 LİTRE

Antalya yollarında kullanma fırsatı bulduğumuz araçta 1.6 litrelik benzinli ünite CVT şanzımanla birlikte görev yapıyordu. Bu motorun özellikleri şöyle: *125 beygir güç ve 152 Nm tork. *Executive donanımıyla maksimum 196 kilometre hız yapıyor. *0’dan 100 km hıza 11.6 saniyede ulaşıyor. *Fabrika verisi olarak 100 kilometrede ortalama 6.7 litre, şehir içinde ise 9.2 litrelik tüketim gerçekleştiriyor. *Bizim kullanımımız boyunca 7 litrelik tüketimi ekranlara yansıttı. *Orta sertlikte ki süspansiyonlar konfor konusunda başaralı. *Yeni Civic sert virajlardan anlının akıyla çıkabiliyor.

honda-civic-sedan-1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org