YENİ 308 KÜKREYEREK GELDİ

YENİ 308 KÜKREYEREK GELDİ

Peugeot, satışa sunulduğu günden bu yana 760 bin adet satan 308’in yeni neslini lanse ederken en çok satan modelinin başarı hikayesinde tamamen yeni bir sayfa açtı. Yeni BlueHDi 130 S&S ve BlueHDi 180 S&S dizel motor ile kombine edilen yeni sekiz kademeli otomatik şanzıman 308’in en önemli özellikleri arasında.


Yeni Peugeot 308 hem hatchback, hem de station wagon gövde seçeneğinde son derece dengeli gövde orantılarıyla dikkat çekerken, her biri etkileyici bir dış tasarımı bünyesinde barındıran Access, Active, Allure, GT Line, GT ve GTi olmak üzere altı farklı donanım seviyesi ile sunuluyor. Zarif hatlarıyla dinamik ve güçlü bir görünüm sunan motor kaputu ‘Aslan’ logosuna ev sahipliği yapan dikey konumlu ön ızgarayla bütünleşiyor ve ızgaranın tasarımı tamamlıyor. LED aydınlatma birimleri özgün bir ışık imzası ortaya koyuyor. Köşeli ve sert hatlarıyla dinamik bir görünüm sergileyen ön tamponun altını kaplayan üç parça devasa hava girişi sadece görsel bir şölen sunmakla kalmıyor, aynı zamanda temiz havanın motora ulaşmasını sağlayan üç parça devasa hava girişi ızgaralarıyla aerodinamik açıdan da önemli bir sorumluluk üstleniyor. Dış kenardaki hava giriş ızgaraları gündüz LED’leriyle sis farlarına ev sahipliği yapıyor.

Tam otomatik şanzıman

Yeni Peugeot 308, satış başlangıcından itibaren Aluminium Gri’nin yerini alan yeni Bej renk de dahil olmak üzere10 farklı gövde rengiyle satışa sunuluyor. Yeni Peugeot 308 GTi ise Manyetik Mavi ve İnci Siyah renklerini harmanlayan Çift renk opsiyonuyla da sipariş edilebiliyor. İç mekan geliştirilirken öncüsünün güçlü yönleri korunurken kullanılan malzemeler ve zekice uygulanan tasarımla konfor, ergonomi ve kalite algısı daha da geliştirildi. Kompakt boyutlu bir direksiyon simidi ve head-up ekrandan oluşan, yenilikçi ve fütüristik bir görünüm sunan Peugeot i-Cockpit® iç mekanı domine ediyor. Yeni kapasitif özellikli dokunmatik ekran iklimlendirme sistemini ve TomTom® 3 boyutlu bağlantılı uydu navigasyonu tek bir noktadan kumanda etme imkanı sunuyor. Sadece görsel bir şölen sunmakla kalmayan kokpit her bir detayla kullanım ergonomisini de destekliyor. Ergonomik tasarımlı vites kolu bu detaylardan sadece biri. EAT8 otomatik şanzımanı kumanda eden yeni elektrik kontrollü vites kolu tasarımı kadar kullanım ergonomisiyle de tamamen yeni bir sürüş deneyimi sunuyor.

Yeni motor gamı

3 silindirli benzinli motor, egzozda emisyon kontrolü ile gerçek sürüş koşullarında daha düşük yakıt tüketimi ve daha düşük emisyon değerlerine imza atıyor. PureTech 130 S&S motordaki yüksek hassasiyetli enjeksiyon kontrolü yanma verimliliğini arttırırken, egzoz gazı katalizörün ardından benzin partikül filtresinden geçiyor. Yeni altı ileri vitesli manuel şanzıman yüksek performanslı motorun verimliliğini destekliyor. Euro 6.b normuna uygun PureTech 130 S&S ile karşılaştırıldığında verimlilik açısından optimize edilen motor yüzde 4 yakıt ekonomisi sağlıyor. PureTech 130 S&S altı ileri manuel şanzıman kombinasyonu 2017 yılının sonlarında ürün gamına dahil edilecek. 308, PSA Grubu’nun yeni BlueHDi 130 S&S dizel motorunu kullanan ilk modeli. Yeni Peugeot 308 GT’de sunulan BlueHDi 180 S&S dizel motor Japon şanzıman uzmanı Aisin ile birlikte geliştirilen tamamen yeni sekiz kademeli EAT8 tam otomatik şanzıman ile kombine ediliyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org