X1’E GÜÇ TAKVİYESİ

X1’E GÜÇ TAKVİYESİ

Crossover segmenti günümüzde giderek popüler olmaya başladı. Buda BMW’nin dikkatinden kaçmadı ve markanın SUV segmentin deki giriş modeli olan X1’i yeniledi.

BMW x1 test2

Modelde artık tüm BMW modellerinden tanıdık olduğumuz bir tasarım göze çarpıyor. Böbrek ızgara ve far grubu bu detayları ortaya koyuyor. Izgara üzerinde kullanılan krom görselli detaylar alt hava girişinde de kullanılmış. Motor kapağı üzerinde ve yan bölümde yer alan uzun çizgiler akıcı tasarım dili sağlarken otomobile dinamik bir hava da katmış. Modele hafif arazi algısı işlemek için kapı altlarında ve çamurluk kenarlarında siyah plastik detaylar kullanılmış. Karoserin yüksek tutulması da bu algıyı desteklemiş. Arka bölümde yine LED stop grubuyla dikkat çeken model, krom detayı arka difizörde de göstermiş. Cam üstü rüzgarlık ve çift çıkışlı egzoz borusu da otomobili sportif kılan diğer detaylardan.

BMW x1 test1

Geniş iç hacim

BMW X1 dışı gibi iç mekanı da klasik tasarım diline sahip. 3 kollu direksiyon ve vites topuzu bu rüzgarı estiren diğer detaylardan. Ön konsol iki renk ve ahşap kaplamadan oluşuyor. Ön konsolda klima kumandalarının hemen üzerinde yine BMW modellerinde görmeye alıştığımız bir ekran yer alıyor. Bu ekrandan müzik sistemi ayarları ve araç bilgileri hakkında bilgiler alınabilirken, vitesi “R” konuma aldığınızda geri park kamerası olarak da kullanabiliyorsunuz. Bu ekranın vitesin arkasında konumlanan fonksiyonel bir joystic ile kontrol edilebiliyor oldukça pratik olmuş. Klima ve müzik sisteminin kullanımı oldukça kolay ve kullanışlı. Aracın ön ve arka kısmında yeterli bir yaşam alanı sunuyor. Açılabilir cam tavan iç mekanı oldukça ferah yapmış. Bir önceki versiyonda 420 litre olan bagaj hacmi yeni X1’de 505 litre olarak kayıtlara geçerken koltuklar yatırıldığında bu alan 1550 litreye kadar çıkıyor.

BMW x1 test7

2 litrelik dizel

BMW X1’de görev yapan 2 litrelik dizel motor modelin en güçlü versiyonlarından biri. Bu motor 4000 d/d’de 184 beygir güç, 1750 d/d’de ise 400Nm tork değeri sağlıyor. Dizel ünite 1625 kilogram ağırlığındaki X1’e 7.6 saniyelik 0-100 Km/s hızlanma değeri sunarken maksimum 219 Km/s hız değeri sağlıyor. Ortalama tüketim değeri ise 5.1 litre olarak belirtilmiş. Alt devirlerde yüksek torkun avantajını çok iyi kullanan X1, otomatik şanzıman ile başarılı bir performans sunuyor. Biz testimiz sırasında sakin kullanımlarda 6.5 litrelik bir tüketim değeri elde ettik. Model orta sertlikteki süspansiyonlara sahip. Bu süspansiyon hafif arazide yerden gelen darbeleri başarılı bir şekilde emerken, performans odaklı kullanımlarda da size başarılı bir şekilde destek veriyor.

BMW x1 test9

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org