X1 AYAKLARINIZA GÜÇ KATACAK

X1 AYAKLARINIZA GÜÇ KATACAK

1.6 Litrelik Motoru 143 Beygirlik Gücü İle ve O Muhteşem Yolculuk Keyfiyle Beğenimize Sunulan Bmw Markasının x1 Serisi İçin Söylenecek Fazla Bir Şey Yok “Alın ve Keyfini Çıkarın”

BMW X1 TEST5

Yol tutuş ve viraj hakimiyeti oldukça iyi olan X1 sDrive modeli size yüksek performanslı ve oldukçada güvenli sürüş hakimiyeti sağlıyor. Şehirlerarası otoban yolunda kuru ve ıslak zeminlerde çok yüksek hızlarda çok rahat, konforlu ve size huzur veren sürüş konforuna sahip. Yol görüş açısı oldukça fazla olduğundan araç hakimiyeti size bırakıyor. İç dizaynı ve fonksiyonel yapısı sayesinde geniş ve ferah iç mekanı sürücü ile misafirlerine sunmaktan çekinmiyor. Aracın içerisindeki rafine dokunuş oldukça yerinde olmuş açık bej renk insanın içini açan cinsten. Artık Bmw modelinin fenomen haline gelen yuvarlak tuş ekranı hakimiyet altına almamızı yol boyunca sıkılmadan seyahat etmemizi sağlıyor ki bence bütün markalar bunu kullanmalı. En çok dikkat çeken ise araçta aparat olarak konumlandırılmış olan bardak koyacağı araca ayrı bir hava katarken egzantirik bir sunun yapmış. İç mekanla son olarak dikkatimi çeken konu ise sürücü için uyarı veren emniyet kemeri yan koltuktaki yolcu için uyarı vermiyor olması ki bizce bunun düzeltilmesi lazım emniyet emerinin hayat kurtardığını unutmamak lazım.

BMW X1 TEST4

Yakıtta Tasarruf İçin Tek Tuş Yetiyor

sDrive’da vitesi arzu ederseniz S (sport) mod unda kullanıp anında hızlanarak yüksek hızlara saniyeler içinde ulaşabiliyorsunuz. Yatık ön cam, motor kaputunun üstüne kadar taşan çekik gözlü far takımı, oldukça yerinde konumlandırılmış tabir yerindeyse cuk oturmuş. D sütunu ve kendinden spoleri gibi görünen oyuk bagaj kapağı ile modernliğine modernlik sportmen ruhuna ise daha da sportif bir dış görünüm katmış. Bununla beraber opsiyonel olarak sunulan ECO PRO Modu, seçtiğinizde akıllı sistem devreye girerek kişisel sürüş stilinize bağlı olarak akü enerjisini geri kazanım teknolojisi sayesinde sizin yakıtı daha elverişli kullanmanızı da sağlar.Biz aracı kumlu ve çakıllı ortamdan geçirip çekimlerini yaptık. Daha önceki Suv araçları daha seri kullanabildiğimiz yolda X1 ile o kadar da hızla maalesef gidemedik. sDrive 4×2 arkadan itiş sistemi ilk başta ağır tempoda bizi yarı yolda bırakıyor. Dik iniş ve engebeli yerlerde çokta rahat bir kullanım sağlamasa da sonuç itibarı ile hareket edebilmekte. X1 dışarıdan bakıldığında her ne kadar Suv bir görünüme sahip olsa da aslında tamamı ile asfalt kullanımına uygun bir araç. Arazi ve bozuk yollarda içerdeki konfor sıfıra düşüyor.

BMW X1 TEST2

143 Tane Beygir Bir Arada

1,6 litrelik ve 143 beygirlik gücüyle biz sürücülere sunulan bu araç motoru oldukça iyi çünkü siz ne yapmak isterseniz size onu anında yaptırıyor. Mesela çok dik bir yokuşu sanki düz bir zeminde gidiyormuşsunuz hissi veriyor ki o an ne denli güçlü bir araç kullandığınızı o zaman anlıyorsunuz. İki donanım seçeneğine sahip olan X1 ailesi sDrive ve xDrive olarak ikiye ayrılıyor. Aralarındaki fark ise sDrive seçeneği 4×2 sadece arkadan itiş gücüne sahip iken, xDrive seçeneği daha fazla tork ve güç ile dört tekerleğe dağıtılan sürekli dört çeker aktif bir sisteme sahip. Türkiye’de şu anda en çok piyasaya sürülen modeli ise sDrive modelidir. Araçta 220 tork bulunurken bu sayede şehir içinde her 100 kilometrede 9.2 litre yakıt tüketirken bu tüketim şehirler arası olunca 6.2 ye düşüyor ortalama ise 7.3 yakıt tüketimine sahip. 0 dan 100 kilometreye 9.7 saniyede ulaşan araç bizce performans olarak mükemmel.Otomatik start stop özelliğinden,fren enerjisi geri kazanımından,vites değiştirme göstergesinden, 8 ileri otomatik steptronik vitesinden ve en önemlisi servotronic elektrikli direksiyondan bahsetmeyeceğim bile. Bu denli keyifli araca ulaşmak isteyenler ise sadece 117 bin 293 lira ödemeleri yeterli olmakta.

BMW X1 TEST3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet
https://betting2win.net/