Volvo Cars’tan Yenilikçi Global Pazarlama Stratejisi

Volvo Cars’tan Yenilikçi Global Pazarlama Stratejisi

Hayatı kolaylaştıran ve güvenliği artıran teknolojilerle geliştirdiği modelleri ve konsept otomobilleriyle bir süredir kuvvetli bir dönüşüm içinde olduğunun altını çizen Volvo Cars, pazarlama stratejisini değiştiriyor.

Volvo Cars; yeni pazarlama kanallarının gelişmesi, tüketicilerin değişen tüketim alışkanlıkları, teknolojik gelişim ve rekabet ortamını gözeterek, merkezinde kullanıcıların yer aldığı yeni pazarlama stratejisini hayata geçirecek. Gelişendünyanın dijital platformdaki yeniliklerini göz ardı etmeyen Volvo Cars, dijital dünyayla stratejik uyum içerisinde olmak adına hayata geçireceği yeni pazarlama stratejisinde, dijital alanda liderliğe odaklanacak.

Volvo Cars, kullanıcıların değişen tüketim alışkanlıklarının bu kararı almalarında etkili olduğunu bildirerek, yeni pazarlama stratejilerinin önemli hedeflerini de paylaştı.
Online satış:Satış öncesinde, sürecinde, teslimatta ve serviste kişisel temasa önem veren Volvo Cars, dijital pazarlama stratejisini geliştirerek online satışla da bayi ağını destekleyecek. 2014’ün üçüncü çeyreğinde Yeni Volvo XC90’ın tanıtımı için bunun ilk adımları atılmış ve Volvo Cars’ın kuruluş yılına atıfta bulunmak için 1927 adet olarak internet üzerinden satışa çıkarılarak 47 saatte satış tamamlanmıştı.

Endüstri lideri araç konfigüratörü : Volvo Cars, sektörde kullanılan sıradan kendi otomobilini oluştur uygulamaları yerine fonksiyonel bir deneyim yaşatmayı planlıyor. Bu uygulamayla kullanıcı kendi kişisel tercih ve bütçesine göre oluşturacağı tamamen kişiselleştirilmiş bir otomobil seçebilecek. Kullanıcılar bu site üzerinden seçtikleri özelliklerle oluşturulan otomobilin kısa videosunu izleyerek, seçtiği otomobili yakından inceleyebilecek.

Öncü web sitesi: Yeniden tasarlanacak olan Volvo Cars web sitesi sadece bilgi kaynağı olmayacak, her ekran ve her deneyim Volvo Cars markası ve marka değerleri ile uyumlu bir deneyim içinde sunulacak.

Otomobil Fuarlarına Katılım: Volvo Cars, pazarlama stratejisini modernize ederek 2015 yılından itibaren, uluslararası fuarlara yönelik uzun dönemde sadece üç bölgedeki otomobil fuarlarına katılacağını bildirdi. Bu karar doğrultusunda Volvo Cars, Avrupa’da Cenevre Otomobil Fuarı, Amerika’da Detroit Otomobil Fuarı, Çin’de ise Shangai ve Pekin Otomobil Fuar’ları olmak üzere her yıl bu bölgelerde gerçekleştirilen bir otomobil fuarında yer alacak.

Volvo Cars,yeni pazarlama stratejisi kapsamında kullanıcılarına doğrudan ulaşabileceği dünya çapındaki lansmanlar, satış sonrası ve marka sadakatini pekiştirici organizasyonlar ve markanın ürünlerine dikkat çekecek ilgi çekici etkinlikler gerçekleştirecek.

Volvo Car Turkey Pazarlama ve PR Direktörü Ebru Ekşi Akınoğlu global kararla ilgili olarak:

2014’ün başından bu yana odaklandığımız müşteri sadakati konusunu pekiştirmesini hedefleyerek aldığımız kararların odağında Volvo otomobil kullanıcıları yer alıyor. Volvo Cars’ın yeni pazarlama stratejisi bire bir markanın deneyimletilmesi açısından önemli bir gelişme olacak.Her ülkenin kendi şartları çerçevesinde yapacağı etkileyici ve farklı organizasyon ve lansmanların, Volvo Cars’ın yeni vizyonunu destekleyici bir adım olacağına inancımız tam” dedi.

Ebru Eksi Akinoglu

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org