Volkswagen Polo 1.4 TDI DSG

Volkswagen Polo 1.4 TDI DSG

Makyaj sonrası motor seçenekleri artan Polo’da dizel seçeneği olarak 1.4 lt’lik motorla yola devam ediyor. Ekonomik dizel motorlu Polo dikkat çekmeye devam ediyor.

Volkswagen’in Golf kadar önemli bir modeli olan Polo ilk olarak 1975 yılında piyasaya çıktı. En az Golf kadar markanın satış konusunda önemli oyuncusu oldu. B sınıfında VW’yi iyi şekilde temsil eden Polo, günümüze kadar 5 nesil olarak üretildi. 2009 yılında yenilenen 5’inci nesil Polo, 2014 yılında makyajlanarak tekrar hayatımıza girdi.

polo test4

Volkswagen markası bir modelini yenilerken bile öncüsüne mümkün olduğunca bağlı kalıyor. O yüzden de Polo makyajlanırken bu durumdan etkilenmiş. Otomobilin değişikliklerini fark etmek için dikkatli bakmanız gerekiyor. Makyajsız halini hatırlamak için bir önceki modelin katoloğunu alıp karşısına geçip tek tek bakmak gerekiyor. Polo’nun ön tamponda, ızgarada ve farlarda ufak değişimler dikkatli bakıldığında görülüyor. Radyatör ızgarasında yer alan kromajlı kısım da en alta taşınmış. Tamponun çizgileri daha da keskinleştirilerek sportif hava artırılmış. Farların genel şekli aynı kalırken iç kısmında değişitirilmiş. Yan tasarımda makyaj öncesi ile bir farklılık çok fazla bulunmuyor. Arka kısımda ise deseni değiştirilmiş stoplar göze çarpıyor. Arka sis farı ve reflektör de tamponun alt köşelerine konumlandırılmış. Otomobil ölçülerini koruruken tampondaki değişiklik uzunlukta 2 mm’likle artış olmuş.

polo test5

Polo’nun iç mekandaki değişimler de kısıtlı ama en azından sıradan gözler tarafından fark ediliyor. Direksiyon simidi yenilenmiş ve altı düz olan bir model seçilmiş. Direksiyon üzerinde aracın pek çok sistemini kontrol eden kumandalar mevcut. Ama ne yazık ki baz donanımda bu kumandalar bulunmuyor. Malzeme kalitesi sınıfına göre iyi.. Orta konsola dijital 5 inçlik ekran konumlandırılmış. İç mekanda göz konusunda Polo bonkör davranmış. Vites kolunun önündeki iki bardaklığın arkasında da büyük bir alan bulunuyor. Ayrıca kapı cepleri de geniş ve kullanışlı. Ön ve arkada sunulan diz ve baş mesafesinde değişim yok. Polo, 280 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Bu hacim makyaj öncesi modelden farksız.

polo test6

VW’nin 1.4 lt hacmindeki turbo beslemeli motoru Polo’da da kullanıldı. Bu motor direr VW markası ve VW gurubu markalarında kullanılan ve oldukça başarılı bir motor. 1422 cc hacmindeki 3 silindirli motor 3500 d/d’da 90 HP güç üretiyor. Motorun torku ise 230 Nm. Bu tork aracı oldukça atak kılıyır. 7 ileri DSG şanzıman ise otomobilin sınırlarını zorlamanıza yardımcı oluyor.
10,9 caniye 0-100 km/s hızlanma değeri ve 184 km/s maksimum hız bu sınıf dizel motorlu bir otomobil için oldukça başarılı.

Yakıt ekonomisi anlamımda dikkat çekici olan Polo, otomatit 7 ileri DSG şanzımaı ile 5 ileri şanzımanlı kardeşiyle neredeyse aynı ekonomiyi sunuyor. Şegiriçi tüketimi 3.9 lt/100 olan otomobilin şehirdışı tüketimi 3.3 lt/100 km ve ortalama olarak ise 3.5 lt/100 km.

polo test2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org