Sportif ve tanıdık

Sportif ve tanıdık

Ford Focus, yenilenirken eski görüntüsünden çok uzaklaşmadı ama fazlasıyla modernleşti. Bu yapısı onu rakiplerinin gerisinde kalmadan yola devam etmesini sağladı.

Ford Focus test2

Ford’un kompakt sınıf temsilcisi Focus, uzun yıllardır hayatımızda. Sınıfının öncü otomobillerinden biri olan Focus, Ford’un gözde modeli. Yenilendikten kısar süre sonra Türkiye’de satılmaya başlanan Focus, geniş motor ve 3 farklı karoser seçeneği ile tüketiciye sunuluyor.
Ford Focus’un yenilenmesi ana hatlarından ziyade detaylarda ağırlıklı görüyor. Sonuçta kimse kazanan kadrosunu değiştirmez. Fokus’ta bu yüzden karakterini bozmadan yoluna devam ediyor.
Focu’un bu sayımızda yeni nesil 1.6 litre turbo dizel motorlu ve sportif paket donanımlı versiyonunu test ediyoruz. Sportif görünüm Focus’a çok yakışmış. Özellikle yeni nesil Ford’lardaki far tasarımı ön görünüme şıklık katıyor. Focus’un ledli gündüz farları şıklığı artırıyor. Spor pakette yer alan ön tampon oldukça başarılı bir görünüm sunuyor. Hava giriş ızgaralarının gövde renginden farklı seçilmesi sportif görünümü destekliyor. Ön tamponun alt tarafındaki spoyler kısmı spor pakete dahil.
Yan kısımda da paketin devamı olan marşpiyel ve alüminyum alaşımlı jantlar dikkat çekiyor. Cam çerçevelerinde kullanılan krom çerçeve otomobil dış görünümünü oldukça sportifleştiriyor.
Arka kısımda büyük tip spoyler ve difizörlü arka tamponda spor paketin devamı. Arka görünüm bu sayede oldukça şık ve sprtif.
Otomobilin iç mekanı donanım olarak sınıfının üstündeymiş gibi duruyor. Zengin donanım seviyesi kendini ilk andan itibaren gösteriyor. Otomobilin direksiyonuna geçtiğinizde üst sınıf bir aracın kokpitindeymişsiniz hissi uyanıyor.

Ford Focus test3

Sürücü koltuğu konfor konusunda sorunsuz. Sesli kontrol sisteminden otomatik park etme sistemine kadar her türlü butona ulaşmak oldukça kolay. Orta konsolda Sony müzik sistemi ve diğer ekipmanların kalabalık tuş takımına alışmak çok zaman almıyor. Ayrıca direksiyon simidi üzerinden de müzik sistemini kontrol edebiliyorsunuz.
Arka koltuk konfor açısından oldukça başarılı. 3 erişkin rahatlıkla arka koltukta seyahat edebilirsiniz.
Ford’un yeni nesil 1.6 litre turbo dizel motoru 95 ve 115 HP olarak Focus’ta görev yapıyor. Biz bu sayımızda 115 HP olan versiyonu test ettik. 1560 cc hacmindeki turbo beslemeli dizel motor 3000 d/d’da 115 HP güç üretmekte. Motorun maksimum torku ise 1750-2000 d/d arasında 270 Nm.

Ford Focus test4

Dizel motor seçeneğinin 2’sinde de otomatik şanzıman bulunmuyor ve 6 ileri manuel şanzıman görev yapıyor. Otomobilin maksimum hızı 193 km/s olrak belirtiliyor. 10,9 saniyede ise 0-100 km/s hızlanma değeri belirtilmiş.
Şehir içinde 5.7 lt/100 km, şehir dışında 3.7 lt/100 km ve ortalamada 4.5 lt/100 km yakıt tüketen aracın bu konuda başarılı olduğunu söylemek mümkün.
Ford Focus’un yeni nesil dizel motoru çevreci ve ekonomik. 115 HP’lik versiyonu ise oldukça başarılı tüketim ve performans değerleri sunuyor.

Ford Focus test5

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org