ŞEHİRLİ VE OTOMATİK

ŞEHİRLİ VE OTOMATİK

Skoda’nın yaklaşık 15 yıldan beri ürettiği Fabia, 3. nesline kavuştu. Daha dinamik hatlara kavuşan araç, boyutlarıyla ve motor seçenekleriyle tam bir şehir aracı

Skoda Fabia test2

Çek üretici Skoda, Volkswagen ortaklığıyla birlikte daha çok kan kazanmaya başladı. Tasarım açısından yeni Fabia’ya bakacak olursak. LED gündüz farları kalite algısını yüksek tutmuş. Fabia’nın stop grubu ilk nesil Fabia’ya önemli göndermelerde bulunuyor. Aynı şekilde profilden bakıldığında bagaj kapağının aşağı doğru sert bir açı yapması ve sivri arka kapı camı köşeleri eskilere ufak göndermeler yapıyor. Bagaj kapağındaki kesikli çizgiler de Fabia’nın özgün görünümüne katkıda bulunuyor. Fabia’yı istediğiniz gibi de kişiselleştirmek mümkün. İsterseniz farklı tavan ve jant rengi kombinasyonlarıyla aracı daha eğlenceli bir hale getirmek tamamen kullanıcıların elinde. Skoda Fabia’nın boyutlarına bakacak olursak aracın uzunluğu 3.99 metre, genişliği 1.73 metre, yerden yüksekliği ise 1.40 metre olarak kayıtlara geçmiş.

Skoda Fabia test4

Konforlu iç hacim

Aracın iç mekanına girdiğimizde tüm gayet derli toplu bir alan ile karşılaşıyoruz. Deri direksiyon simidi üzerinde yer alan kısa yol tuşları kolay ve anlaşılır nitelikte. Ergonomik tasarımıyla dikkat çeken iç hacimde konforlu bir alan sunulmuş. Orta konsolda yer alan piyano siyahı şık bir görünüm sunmuş. İç mekanda kullanılan sert plastik malzeme kalite anlamında yetersiz. Gösterge tabloları ve yol bilgisayarının takipleri oldukça kolay. 6.5 inçlik dokunmatik renkli ekran diğer modellerden tanıdık. Bu ekranda müzik sistemi dışında araçla ilgili bir çok bilgiye ulaşmak mümkün. Önde ve arkada yeteri kadar diz ve baş mesafesiyle yeterince ferah. Skoda Fabia’nın bagaj hacmi ise 306 litre. Yüksek hızlarda iç mekana rüzgar sesi alan araç, normal hızlarda oldukça sessiz çalışıyor.

Skoda Fabia test5

100 km’de 4.7 litre

Fabia’nın kalbinde VW grubunun neredeyse tüm modellerinde yer verdiği 1.2 litrelik TSI, motor yer alıyor. Dört silindirli bu motor DSG şanzıman ile kombine edilmiş. 4600d/d’dan itibaren 110 beygir güç üreten araç maksimum torkunu 1400d/d’dan itibaren 175 Nm olarak veriyor. 7 ileri çift kavramalı şanzımanla ön tekerleklere aktarılan güç, 0’dan 100 kilometre hıza 9.6 saniyede ulaştırıyor. Kalkışlar artık ani değil ve oldukça sakin gerçekleşiyor. Hareketten itibaren genellikle 1 ve 2’nci vites dışında DSG şanzımanın geçişlerini hissetmiyorsunuz. Fabia fabrika verisi olarak 100 kilometrede ortalama 4.7 litrelik bir tüketim gerçekleştiriyor. Bizim kullanımımız boyunca araç ortalamada yol bilgisayarına 5.9 litrelik bir tüketim değerini yansıttı.

Skoda Fabia test3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org