Şehirde de dev arazide de

Şehirde de dev arazide de
  • Test
  • 29 Ekim 2019 16:37

Mercedes-Benz’in arazi devi G Serisi, güçlü dizel motoru, başarılı arazi performansı ve zengin donanımıyla dikkat çekiyor. 2.5 tonluk otomobilin asfalt performansı da etkileyici.

Son dönemin en hızlı yükselen otomobil sınıfı kuşkusuz SUV’lar. 4 tekerlekten çekiş ve yerden yüksek tasarım avantajını kullanan bu heybetli otomobiller, yüzde 95 oranında şehir yollarında boy gösteriyor. Gerçek anlamda arazi aracı olan ise parmakla sayılabilecek kadar az model var. Bunlardan biri olan Mercedes-Benz, G Serisi ile sınıfının zirvesine oynuyor. Tasarımı ve donanımıyla dikkat çeken otomobil, fiyatıyla da adeta dudak uçuklatıyor. Bu ayki konuklarımızdan olan G 350d, güçlü dizel motoru ve yetenekli çekiş sistemiyle dikkat çekiyor.

70 santim sudan geçiyor

Yuvarlak farları ve değişmeyen köşeli tasarımıyla markanın simge modellerinden olan G Serisi, şehre uyum sağlamayı başarsa da tam bir arazi devi. 241 milimetrelik yerden yüksekliği, 70 santimetrelik sudan geçebilme yeteneği, yüzde 70’e kadar eğimde stabil şekilde ilerleyebilmesi, 100 derecelik tırmanma açısı ve 30 derecenin üzerinde yaklaşma ve uzaklaşma açısıyla bile etkileyici olmayı başaran otomobile tırmanarak binebiliyorsunuz. Tek kelimeyle kalite kokan iç mekanda bir Mercedes-Benz’de aradığınız her şey var. Markanın yeni nesil modellerinde kullandığı havalandırma ızgaralarından yeni direksiyon simidine, rahat koltuklardan dev ekranlı göstergelere kadar araç tam anlamıyla Premium hissinin zirvesini temsil ediyor. Son derece ferah olan iç mekan, arazide sürülen bir makam aracı hissi sunuyor. Kilitler ve başarılı çekiş sistemi, aracın zorlu arazi şartlarında da ilerlemesini sağlıyor. Yüksek tork ve iyi çalışan kilitler sayesinde bir yere saplanıp kalmak kolay değil.

258 beygirlik dizel

Araçta görev yapan 3.0 litrelik V6 dizel motor, 286 beygir güç üretiyor. 9G Tronic isimli 9 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen motor, aracın 0’dan 100 km/s sürate, 7.4 saniyede ulaştırıyor. Ağırlığı 2.5 tonu bulan aracın maksimum süratiyse saatte 199 kilometre. Yüksek güç ve ağırlığın karşılığı, tüketim değerlerinde kendini belli ediyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 9.8 litre. Bizim kullanımımız da elde ettiğimiz ortalamaysa 12 litre oldu. Yerden yüksek yapı aracın sert virajlarda yatmasına neden olsa da, sürüş destek sistemleri ve çekiş sistemi herhangi bir tedirginliğe izin vermiyor. Son derece yüksek konfor vadeden otomobil, etkileyici bir sessizlik vadediyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org