Peugeot 2008 Segmentinde Rakip Tanımıyor !

Peugeot 2008 Segmentinde Rakip Tanımıyor !
  • Test
  • 7 Kasım 2021 10:30

Peugeot, B sınıfındaki crossover modeli 2008’i yeniledi. Yeni tasarımıyla tüm dikkatleri üzerine toplayan yeni araç, daha önce dizel motoruyla konuğumuz olmuştu. Peki ya benzinli versiyon nasıl ?

Fransız otomotiv üreticisi Peugeot, yeni 2008 ile küçük SUV pazarına bomba gibi bir giriş yaptı. Etkileyici tasarımı, zengin donanımları ve sürüşüyle yeni 2008, sportif bir SUV’nin nasıl olması gerektiğini açıkça ortaya koyuyor.

İDDİALI TASARIM

Aslan dişli formunu ilk gördüğümüz model olan 2008 fazlasıyla çekici görünüyor. Gündüz aydınlatmaları ile model iddiasını bir çıta daha yukarı taşıyor. Geniş hava girişleri sportifliği aktarırken, yandaki dodikler otomobilin sportif havasını tetikliyor. Arka bölümde de iddiasını sürdüren model, aslan pençesini andıran stoplarıyla bir vuruş daha yapıyor kalplere.

İŞLEVSEL KOKPİT

Yeni 2008, düz inen burun tasarımı ve yüksek motor kaputuyla tam bir SUV gibi görünüyor. Şık tasarımıyla gözünü zirveye çeviren araçta artık lansman rengi olan turuncu da oldukça şık. Yeniden tasarlanan iç mekanda piyano boyalı yüzeyler, piyano tuşlarını andıran kumanda birimleri, küçük direksiyon simidine sahip i-Cockpit ve hologram tipi göstergeler, dev multimedya ekranı ve 8 farklı renk seçeneğine sahip LED aydınlatmalarıyla gelecekten gelmiş gibi görünüyor.Tasarıma rağmen aracın iç hacmi oldukça geniş. Bunun başlıca nedene, alçağa yerleştirilmiş koltuklar ve ince yapılı koltuklar. Ayrıca açılabilir büyük cam tavan da ferahlık hissini artırıyor. Araç, hem baş hem diz mesafesi konusunda bir üst segmenti aratmıyor.

GÜVENLİK STANDART

Yeni 2008’de, Mirror Link sistemi üzerinde geliştirilen Mirror Screen ve Apple Carplay, geri görüş kamerası, Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi ve Otomatik Park Sistemi gibi sınıfında az görülen ekipmanlar da sunuluyor.

GÜÇLÜ BENZİNLİ MOTOR

Markanın ödüllü Puretech motorunu bu modelde kullanıyoruz. 100, 130 ve 155 bg seçeneklere sahip olan motorun 130 bg olan versiyonunu teste alıyoruz. 130 bg güç ve 230 Nm tork değeri sunan motor 8 ileri tam otomatik şanzıman ile konfor ve performansı bir arada sunuyor. 4.8 litrelik tüketim değeri ile de model ekonomideki başarısını bir kez daha ispatlıyor. Yüksek performanslı motor, ara hızlanmalarda da oldukça başarılı. Önden çekişli araçta Spor, ekonomi ve normal sürüş modları sunuluyor. 155 bg gücündeki versiyon daha performans vaat etse de, bu motor bizce ihtiyaçları karşılıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org