SEDAN PAZARINA HAVALI KORELİ

SEDAN PAZARINA HAVALI KORELİ

Kompakt sedan pazarının yeni modellerinden Cerato, şık tasarımı ve zengin donanımıyla dikkat çekiyor. Araçta kullanılan benzinli ve dizel motorlar, çift kavramalı otomatik şanzımanla sunuluyor

kia-cerento-test5
Kompakt sedan pazarına kısa bir aradan sonra geri dönen Kia, yenilediği Cerato modeliyle başarılı bir paket hazırlamış. Şık ve spotif tasarım öğelerinin buluştuğu karoser, 4.56 metrelik uzunluğu ve 2.7 metrelik aks aralığıyla sınıfının iri modelleri arasında yerini aldı. Çekik farları ve aerodinamik hatlarıyla Uzakdoğulu genlerini gizlemeyen araç, sportif arka tasarımıyla da sınıfının prestijini yansıtıyor. Kızgın bakışlı farları ve artık Kia ile özdeşleşmeye başlayan çevresi kromaj kaplı ön ızgara sayesinde oldukça sportif görünen aracın dinamikliği yandan ve arkadan bakıldığında da devam ediyor.
kia-cerento-test4
136 beygirlik dizel

Aracın iç mekanı, markanın kaliteli ve sade tasarım dilini yansıtıyor. Yuvarlak hatların hakim olduğu kokpitte malzeme kalitesi sınıf standartlarını karşılarken ergonomik açıdan bir sorun görünmüyor. Bol tuşa sahip direksiyon simidi ele iyi oturuyor, şanzımanın konumu da başarılı. İç mekanda sunulan yaşam alanı oldukça ferah. Hem ön hem arkada baş ve diz mesafesi bakımından sorun yok. 482 litrelik bagaj da ortalamaların üzerinde. Araçta kullanılan dizel ünite 1.6 litre hacminde. 136 beygir gü ve 300 nm tork üreten motor, 7 ileri çift kavramalı otomatik vites DCT ile kombine ediliyor. 1310 kilogramlık otomobil, 0-100 km/s ivmelenmesini 10.8 saniyede tamamlıyor.
kia-cerento-test2
Ortalama tüketim 4.6 litre

Saatte 190 kilometre sürate ulaşabilen araç, performans olarak beklentileri karşılıyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 4.6 litreyken biz de 5.9 litrelik ortalama elde ettik. 64 bin 900 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunulan aracın bize konuk olan dizel otomatik versiyonu, üst donanımla birlikte 85 bin 500 liralık makul denilebilecek bir etiket taşıyor. Sessiz çalışan dizel motor ve iyi yalıtım sayesinde Cerato’nun iç mekanı sessiz sayılabilir. Cerato, sertliği iyi ayarlanmış koltuklar sayesinde uzun otoyol yolculuklarının altından rahat bir şekilde çıkabiliyor. Otoyol dışına çıkıp bozuk zeminde biraz ilerlediğiniz zaman Cerato’nun diğer yüzü ile karşılaşıyorsunuz. Sert amortisörlerin faydasını virajlarda gören Cerato izinden ayrılmıyor. ESP desteği olan araç ESP kapalıyken bile ufak direksiyon hareketleri ile tekrar yolunu bulabiliyor. Ani manevralarda ise ESP kontrolü ele alıyor ve sert müdahalelerle Cerato’yu hem yavaşlatıyor hem de yola sokuyor.
kia-cerento-test3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org