SADECE 3.3 LİTRE TÜKETİYOR

SADECE 3.3 LİTRE TÜKETİYOR
  • Test
  • 30 Eylül 2017 11:21

Türkiye hibrit araç pazarının iddialı temsilcilerinden Toyota, yeni Yaris Hybrid ile dizellere önemli bir alternatif oluyor. Yeni tasarımıyla dikkat çeken araç, 3.3 litre tüketiyor


Şehir otomobili kavramını en iyi karşılayan araçlardan olan Toyota Yaris, yenilenen tasarımı ve teknolojisiyle pazarın iddialı oyuncuları arasında yerini sağlamlaştırdı. B-hatchback segmentinde pastadan büyük bir pay almayı başaran araç, geniş iç hacmi ve keyifli sürüş özellikleriyle öne çıkıyor. Bu ay hibrit versiyonuyla konuğumuz olan yeni Yaris, dizelleri aratmayan tüketimi ve çevreci yapısıyla öne çıkıyor. İlk nesli 1999 yılında yollara çıkan Yaris, yuvarlak ve sert çizgilerin birlikte kullanıldığı tasarımıyla çok daha güncel hale getirildi. Marka logosunun büyütüldüğü araçta, tasarım X şekli temelinde yükseliyor. Yeni ön ızgara, tamyon ve hava girişleri şirin tasarıma agresif bir görünüm kazandırmış. Yeni LED gündüz aydınlatmaları da oldukça şık. Arka bölümde ise yeni tip tampon ve LED farlar öne çıkıyor.

MAVİ RENK HAKİM

3.95 metrelik uzunluğu ve 1.69 metrelik genişliğiyle şehir içi kullanımda kolaylık vadeden araç, 1.52 metrelik yüksekliği ve 2.51 metrelik aks mesafesiyle de geniş iç hacmin sinyallerini veriyor. Yatay tasarımlı kokpit, genişlik hissini artırıyor. Hybrid versiyona özel mavi renkli kaplamalar ve kokpit üzerindeki deri döşeme oldukça şık. Geniş dokunmatik ekranlı Touch&Go sistemi oldukça kullanışlı ve kaliteli. Geriş görüş kamerası ve hibrit sistemin de izlenebildiği ekranın altında klima kumandaları yer alıyor. El freninin yanındaki tuşlarla aracı EV yani sadece elektrikle yol alabilecek şekilde kullanmak mümkün. Ergonomi ve işçilik olarak başarılı olan iç mekanda hem ön hem arka bölümde oldukça ferah bir yaşam alanı sağlanmış. 286 litrelik bagaj da sınıf standartlarını karşılıyor.

SİSTEM GÜCÜ 100 BEYGİR

Toyota Yaris Hybrid’de bir benzinli bir de elektrik motoru yer alıyor. 1.5 litrelik benzinli ünite, tıpkı fren sistemi gibi bataryayı şarj etme görevini üstleniyor. Araç, 50 km/s süratin üzerinde, batarya boşken veya gaza fazla basıldığında benzinli üniteyle ilerliyor. Şehir içinde ise araç elektrikli bir otomobil gibi davranıyor. e-CVT şanzımanla kombine edilen motor, 1100 kilogramlık otomobili rahatlıkla hızlandırıyor. Sistemin toplam gücü 100 beygir olarak açıklanıyor. Elektrikli motorun alt devirlerde ürettiği tork, araca yeterli performansı sağlıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 12 saniyede tamamlayan araç, saatte 165 kilometrelik son sürate ulaşabiliyor. Tatlı sert süspansiyon sistemiyle donatılan araç, yol tutuş ve konfor dengesini sağlamayı başarıyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 3.3 litre. Bizim elde ettiğimiz 4.5 litrelik ortalama da aracın iddiasını ortaya koyuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org