Peugeot’nun SUV’u dişlerini çıkardı

Peugeot’nun SUV’u dişlerini çıkardı
  • Test
  • 26 Mart 2021 16:13

Peugeot 3008 modelini elden geçirdi. Yüz nakli gerçekleştirilen model artık aslan dişlerini de çıkardı. Hem dizel hem de benzinli motorlarla dikkat çeken araç, SUV yeni bir görsel şölen sunuyor.


Fransız otomotiv devi Peugeot, yeni nesil 3008 ile tasarımda çıtayı bir hayli yukarıya taşıdı. Yollardaki en şık araçlardan olan yeni 3008, dizel motor seçeneğiyle olduğu kadar benzinli versiyonuyla da iddialı. Sportif GT donanımıyla çok daha heybetli görünüyor. Peugeot, 3008’in tasarımını diğer yepyeni ürünleriyle daha uyumlu hale getirmenin yanı sıra, herhangi bir 2020 otomobili için zorunlu olan güvenlik teknolojileriyle de tamamladı. Görsel olarak, 2017 Yılın Otomobili ödülünü kazanan otomobil, şimdi tamamen yeniden tasarlanmış bir ön yüze sahip. Yeni tam LED arka farlar, yeni gövde renkleri ve yeni bir “Balck Pack” seçeneği ile de sunuyor. Bu arada, i-Cockpit 10 inç yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekranla birlikte artık gelmeye başladı. 3008 ayrıca yeni çerçevesiz ızgarası, renkli taban plakası ve entegre sis lambalarını da bu modelde sunuyor. Arka stoplar da artık şeffaf bir füme camla kaplanıyor. 

GECE GÖRÜŞ SEÇENEĞİ GELDİ

Dış tasarımdaki iddialı çizgiler, iç mekanda farklı bir boyutta. Markanın i-Cockpit adını verdiği küçük çaplı direksiyon simidi ve sürücüye dönük konsol, iç tasarımı türünün en iyileri arasına yerleştiriyor. Piyano tuşlu kumanda birimleri, 10 inçlik dokunmatik ekran, piyano siyahı konsol ve kablosuz şarj sistemi, aracın teknolojik altyapısına işaret ediyor. Gece Görüş fonksiyonu gibi bir dizi akıllı teknolojiye de artık sahip. Joystick tipi vites kolu çok şık ve hemen yanında eşyalar için bolca yer ayrılmış. İç mekanda hem ön hem arka bölümde yeterince ferah hacim sağlanmış. 520 litrelik bagaj da oldukça geniş.


130 BEYGİRLİK DİZEL

Yeni nesil 3008’de benzinli ve dizel motor seçenekleri sunuluyor. Bize konuk olan 1.5 litrelik BlueHDİ ünite, 130 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. 8 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilen dizel ünite, son derece dengesi ve esnek bir yapıda. Şanzımanın hızlı geçişleri, 1429 kilogramlık otomobilde ara hızlanmaları da sorunsuz hale getiriyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 11.5 saniyede tamamlayan aracın ulaşabildiği maksimum süratse saatte 189 kilometre olarak belirlenmiş. Fabrika verilerine göre 4.1 litrelik ortalama tüketim gerçekleştiriyor. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz ortalamaysa 5 litre seviyeleri oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org