MOKKA OTOMATİĞE BAĞLADI

MOKKA OTOMATİĞE BAĞLADI

Opel’in küçük B-SUV segmentindeki temsilcisi Mokka, yeni nesil dizel otomatik şanzıman seçeneği ile pazara iddialı bir giriş yaptı. Yüksek sürüş pozisyonuyla keyifli bir yolculuk vadeden Mokka, herkes için iyi bir seçenek

Opel Moka Test4

Opel’in SUV versiyonu Mokka, iri ve bir o kadara da sevimli yapısı ile tüketicinin karşısına çıktı. Mokka, Türkiye’de 1.6 115 HP benzinli, 1.4 Turbo benzinli 140 HP ve yeni 1.6 litre turbo dizel 136 beygirlik seçenekleriyle satışa sunuluyor. Otomatik ve manuel şanzıman seçeneğini de sunan model de 4 tekerden çekiş sistemi de yer alıyor. SUV araçların gittikçe küçülen versiyonları birçok markada mevcut. Opel’de Mokka ile bu pazarda yer alıyor. Sınıfındaki diğer araçlar gibi iri ve sevimli yapısı ile Mokka, kendini gösteriyor. Modern görünümü ve heybetli yapısı Mokka’yı tarif ederken kullanabileceğimiz belirgin özellikleri arasında yer alıyor. Önde iri far ve büyük farlar diğer Opel modellerini anımsatıyor. Şişkin çamurluklar ve belirgin kat çizgileri de diğer Opel modellerine yakın tasarım anlayışı olarak görülüyor. Birçok SUV’daki gibi tamponların altı siyah ve farklı renkli olarak boyanmış bu da araca farklı bir hava katıyor. U şeklindeki bagaj kapağı sade ama diğer detaylar oldukça başarılı.

Opel Moka Test1

Ergonomik iç hacim

Opel Mokka’nın iç mekanı diğer Opel modellerinden farksız desek yeridir. Tüm Opel modelleri gibi Mokka’da da müzik sistemi ile boğuşmadan alışamıyorsunuz. Özellikle radyo frekansı aramak için savaş vermeniz gerekiyor. Orta konsol müzik sistemine oranla daha anlaşılır bir yapıya sahip.Orta konsolda ve kapı ceplerinde küçük eşyalar için oldukça başarılı gözler var. Kokpit olarak ailesindeki diğer modelleri hatırlatan Mokka, malzeme konusunda başarılı. Sürücü koltuğunun yan desteği oldukça başarılı. Sürüş pozisyonu konusunda koltuk ve direksiyon ayarı yeterli seviyede. Okunaklı göstergelerden kolay şekilde veriler alınabiliyor. Sinyal kolundan gösterge tablosunun ortasındaki ekrana müdahale edebiliyorsunuz. Arka koltuklarda ideal diz ve baş mesafesine sahip. Bagaj hacmi de sınıfındaki diğer araçlarla kıyaslandığında yeterli büyüklükte. Mokka, 356 litrelik bagajı ile rakiplerinden sıyrılıyor.

Opel Moka Test3

Sessiz dizel motor

Opel Mokka’da kullanılan 1.6 litrelik CDTI ECOTEC motor bizde otomatik şanzıman seçeneğiyle konuk oldu. Yeni nesil dizel ünite sessiz çalışması ve ekonomisiyle beğenimizi kazandı. Bu motor 3500 d/d’da 136 beygir güç üretirken maksimum torkuda 2000d/d’de 320 Nm. Maksimum 188 kilometre hız yapan araç, 0’dan 100 kilometre hıza 10,9 saniyede ulaşıyor. Otomatik şanzımanlı test aracımızın manuel kullanma imkanı da sunuyor. Birçok otomobilde manuel konumda vites kolu ileri geri hareket ettirilirken Mokka’nın vites topuzunun üzerinde artı ve eksi butonuna basmak gerekiyor. Yeni nesil dizel otomatik Mokka, fabrika verisi olarak 100 kilometrede ortalama 5,1 litrelik yakıt tüketimi gerçekleştirirken bizim kullanımız boyunca araç, 6,8 litrelik tüketim değerini ekranlarımıza yansıttı.

Opel Moka Test2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet
https://betting2win.net/