MİNİK VE EKONOMİK

MİNİK VE EKONOMİK

Ford geliştirdiği teknolojilerle yeni modeller sunuyor. B-Max modeliyle de bir ilke imza atan marka, B sütunu ortadan kaldırdı

Ford B-Max Test2

Ford, B-Max ile tam minik bir MPV gibi görünerek pazara yeni bir heyecan getirmeyi hedefliyor. Test konuğumuz olan B-Max’e tasarım açısndan bakacak olursak, ön kısımda tamamen bir Fiesta görüyoruz. Daha keskin çizgilerle şekillenen araç, dinamik yapıyı ön plana taşımış. Çamurluklara doğru uzanan far yapısı, B-Max’in bakış açısını güçlendirmiş. Aracın en büyük dikkat çeken özelliği ise ortadan kalkan B sütunu. Yan kısma baktığımızda hiç bir şeyin farkına varmanız mümkün değil. Ön ve arka kapıları açtığımızda ise ortada tamamen bir direğin olmadığını görüyoruz. Ön ve arka kapıların uçlarına bir kilit sistemiyle devreye alan modelde kapılar kapalı oldu mu B sütunu görevini yerine getirmiş oluyor. Atletik bir yapı görevini arka kısımda da devam ettiren araç, sportif görünümünü koruyor. Uzunluğu 4.07 metre olan aracın genişliği 1.75 metre olarak kayıtlara geçmiş ve aracın yerden yüksekliği de 1.6 metre olarak hesaplanmış.

Ford B-Max Test7

Geniş kullanım hissi

Aracın iç mekanına girdiğimizde geniş ön camı ve yüksek tavanı sayesinde çok daha geniş bir araç kullanım hissini veriyor. Araç içinde kullanılan malzeme ve işçilik yeterli seviyede. Deri direksiyon simidi üzerinde anlaşılır nitelikte kısa yol tuşları yer alıyor. Orta konsolda yer alan müzik sistemi Focus modelinden tanıdık. Hemen üst kısımda yer alan ufak ekran geri görüş kamerasını da barındırıyor. Koltukların yumuşak yapısı ve konforu keyifli yolculuklar vadediyor. Arka kısımda baş ve diz mesafesi yeterli. B sütunun olmaması araca biniş ve inişleri kolaylaştırıyor. Aracın ön ve arka koltukları 7 farklı şekilde tam olarak katlanabiliyor. Bu sayede iç mekanda neredeyse 2.40 metrelik uzunlukta bir yük ortamı oluşuyor. Ford B-Max 304 litrelik bagaj hacmi sunarken arka koltuklar yatırıldığında bu oran 1372 litreye kadar ulaşıyor.

Ford B-Max Test5

100 km’de 4,6 litre

B-Max’te 3’ü benzinli 2’si dizel olmak üzere 5 motor seçeneğiyle alınılabiliniyor. Bize konuk olan dizel versiyon ise oldukça ekonomik. 1.6 litrelik Duratorq dizel ünite 3800d/d’dan itibaren 95 beygir güç üretiyor ve aracın maksimum torkuda 1750d/d’dan itibaren 215 Nm olarak kayıtlara geçmiş. 0’dan 100 kilometre hıza 13,9 saniyede ulaşan araç maksimum 173 kilometre hıza ulaşıyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi, yol tutuş konusunda dengeli bir sürüş sağlamayı gerçekleştiriyor. Fabrika verilerine göre araç 100 kilometre de ortalama, 4 litrelik yakıt tüketimi gerçekleştiriyor. Bizim genelde şehir içinde kullandığımız araç ortalamada 5.2 litrelik bir tüketimi ekranlarımıza yansıttı. Araç Türkiye’de Trend ve Titanium olmak üzere iki donanımla satışa sunuluyor. Giriş seviyesi olan Trend’de 15 inçlik jantlar, yol bilgisayarı, klima, esnek koltuk katlama sistemi, USB girişi, gündüz farları, Dinamik Tork Kontrolü, ESP, TCS, yokuş kalkış desteği, lastik basınç takip sistemi, deri direksiyon, Cruise Control, sürücü ve yolcu ön hava yastıkları standart olarak yer alıyor. Üst donanımlarda geri görüş kamerası, yan/perde/sürücü diz hava yastıkları ve Aktif Şehiriçi Güvenlik Sistemi gibi donanımlar da alınabiliyor.

Ford B-Max Test6

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org