otomobil haberleri,güncel araç,car

MİCHELİN DURMUYOR

MİCHELİN DURMUYOR

Dünyanın En Büyük Lastik Üreticilerinden Michelin, Çığır Açan Yenilikleri ve Üstün Teknolojileri İle 125. Yılında da Dünya Lastik Sektörüne Yön Vermeye Devam Ediyor

Michelin kauçuk ağacı yetiştirilmesine destek veriyor

Michelin lastik üretimi için ham madde olan kauçuk ağacı yetiştiriciliğinin sürdürülmesini temel önceliği haline getiriyor. Michelin her yıl biyoçeşitliliğin korunması için fon ayırarak koruma alanları yaratıyor.

Michelin’in devrim yaratan ilkleri

•Radyal Karkas

1940’ların başında, Marius Mignol’ün aklına, sırt bandının enerji tüketimini ölçmek için, yanakları olmayan ve yol tutma kabiliyeti olmayan lastikler üretmek geldi. Radyalin büyük avantajı, yanak ve sırt bandının radyal bir yapı ile ayrılmasıdır. Araştırma, savaş esnasında büyük gizlilik içerisinde yürütüldü ve patent 1946’da alındı. Ürün benzersiz yol tutuşu, daha iyi aşınma direnci sayesinde daha uzun kullanım ömrü, yakıt sarfiyatı ve her tür yüzeyde tutunma gibi birçok avantaja sahipti. Radyal lastikler ilk olarak, 1949’da lastik değişim piyasasında satılmaya başlandı.

•‘Yeşil’ lastikler

Michelin, 1992’de, bir yapıştırıcı ve özel bir “karıştırma” prosesi ile orijinal tip silikayı spesifik bir sentetik elastomer ile birleştirerek, ileriye doğru dev bir adım attı. Bu teknik ile elde edilen bileşikler, özellikle düşük yuvarlanma direncine sahip ve soğuk yüzeylerde iyi tutunan, aynı zamanda karbon karası bileşiklerinin aşınma direncini kaybetmeyen lastikler geliştirilmesine imkan verdi. Bu Michelin icadı, “yuvarlanma direnci düşük” kauçuk bileşikleri elde edilmesini sağladı.

•NZG –Uçak Lastiği

Şaşırtıcı gelse de, bir uçağın kalkışı ve inişi esnasında herşey lastiklere bağlıdır. Uçak lastiklerinde hata payı sıfırdır. Bu bağlamda, Michelin tarafından geliştirilen NZG radyal teknolojisi, radyal lastiğin avantajlarının üzerine eklenen bir yeniliktir ve 1981 yılında uçak pazarına sunulmuştur. “Yüksek modüllü” takviye malzemesinin kullanılması, lastik yapısının genleşmesinin daha iyi kontrol edilmesine imkan verir ve bir cisim tarafından zarar görmeye karşı hassasiyetini azaltıyor.

Image converted using ifftoany

•Michelin Energy Saver

Michelin, yakıt tüketimini azaltma, lastik ömrünü belirgin şekilde uzatma ve karbondioksit emisyonlarını ciddi şekilde azaltma bakımından tüketicilere gerçek avantaj sağlayan yeni lastiği Michelin Energy Saver’ı 2008 yılı başında piyasaya sundu. Energy Saver’da kullanılan ve lastik sektöründe bir devrim niteliği taşıyan silika teknolojisi, 100 km’de yaklaşık 0.2 litre yakıt ekonomisi sağlayarak benzin maliyetlerini azaltıyor ve CO2 emisyonlarını km’de 4 g düşürüyor. Ana rakiplerine göre ortalama 10 bin km daha uzun ömürlü olan yeni Michelin Energy Saver ayrıca ıslak zeminde, büyük lastik markalarının ortalamasından daha kısa fren mesafesi sağlayarak kullanıcılara optimum güvenlik sunuyor.

Michelin_tarihi2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet Kaçak Canlı Bahis Siteleri Betmatik Safirbet
https://betting2win.net/