Japon işi tasarruf

Japon işi tasarruf
  • Test
  • 2 Ekim 2018 17:27

Mazda’nın C sınıfındaki başarılı oyuncusu 3, lüks ve konfor özellikleriyle dikkat çekiyor. Sakin ve konforlu sürüşüyle öne çıkan araç, dizel motoruyla da oldukça tasarruflu.


Japon otomotivciler, kısa bir süre öncesine kadar dayanıklı motorlar üreten, uzun yıllar kullanılabilecek kadar sağlam fakat donanım yönünden zayıf modellerle tanınırdı. 2000’li yıllarla birlikte bu imajdan sıyrılmayı başaran Japonlar, artık donanım yönündeki eksikliklerini de fazlasıyla kapattı. Bu markalar, farklı satış stratejileri belirlese de Mazda, teknolojisi yüksek donanımlarıyla premium modelleri aratmayan araçları pazara sunmaya devam ediyor.

İÇ HACİM KALİTELİ

Yuvarlak hatlar, çekik farlar ve 4.58 metrelik karoser, etkileyici bir görünüm sunuyor. Sportif çizgilerin arka bölümde de kendine yer bulması tasarımı bütün hale getiriyor. Aracın sportif tasarımı, akıcı hatlarla birlikte stabilken bile hareketliymiş hissi uyandırıyor. Aracın dışındaki sportiflik iç mekana lüks ve kalite olarak yansımış. Sınıfının en kaliteli malzemeleriyle şekillendirilen kokpitte yumuşak malzeme ve başarılı işçilik takdiri hak ediyor. Alçak oturma pozisyonu, eğimli ön konsol ve sportif koltuklar, sportif bir his ortaya çıkıyor. Direksiyon ve orta konsolda kullanılan kumanda birimlerine ulaşım sorunsuz, ergonomi de oldukça başarılı. Arka bölüm ise sınıf standartlarının üzerinde bir ferahlık vadediyor. Bunda 2.7 metrelik aks mesafesinin katkısı büyük. 419 litrelik bagaj hacmi bir sedan için küçük gibi görünse de, düşük yükleme eşiği ve geniş bagaj ağzı kullanışlılığı artırıyor.

1.5 LİTRELİK DİZEL

Mazda, kampokt sedanında 1.5 litrelik benzinli ve dizel motor seçenekleri sunuyor. Dizel versiyonu konuğumuz olan araç, 105 beygir güç ve 270 nm tork üretiyor. 6 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen motor, 1370 kilogramlık aracı hareket ettirmede zorlanmıyor. Şanzıman ise otomatik konumda vites geçişlerini hissettirmeden gerçekleştirirken manuel kullanımda yeterli değişim hızına sahip. 0-100 km/s hızlanmasını 11.6 saniyede tamamlayan aracın son sürati ise saatte 184 kilometre. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 4.4 litre olan araç, bizim ağırlıklı olarak şehir içindeki kullanımımızda 6 litrelik değere ulaştı. Tüketim otoyol sürüşlerinde ise rahatlıkla 5 litre seviyesine düşebiliyor. Yol tutuş ve sürüş konforu olarak oldukça beğendiğimiz aracın net tepkiler veren direksiyon sistemi keyifli bir kullanım vadediyor. Üst donanımda sunulan Bose imzası ses sisteminin kalitesi de etkileyici.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org