i20’de otomatik keyfi

i20’de otomatik keyfi

Hyundai i20, komple yenilenmesinin ardından caddelerde fazlasıyla göze çarpmaya başladı. Öncüsüne oranla daha sert ve düz çizgilere sahip olan Hyundai i20, sadece İzmit’te üretiliyor ve bu özelliği ile ön plana çıkıyor.

Geçtiğimiz yılın sonlarına doğru komple yenilenen Hyundai i20, çok farklı bir otomobil olarak karşımıza çıktı. Hyundai, üretimde olan tüm modellerini i20 ile yenilemiş oldu. Bir önceki versiyonu ile hiçbir alakası kalmayan otomobilin tarzı kadar boyutları da değişti. 1.2 ve 1.4 lt benzinli motor seçeneği dışında 1.4 lt dizel motor seçeneği yeni i20 yer alıyor. Hyundai i20’nin sadece Türkiye’de üretiliyor olması da otomobil ön plana çıkartan başka bir özellik.

Hyundai i20 test2

Tasarım felsefesini tamamen değiştiren Hyundai, yeni nesil otomobillerinin birbirine benzer görünümde yapmaya başladı. Ön görünüm olarak Hyundai i20’de bu felsefeye uygun bir tasarım anlayışına sahip. Led destekli farlar otomobili oldukça şık gösteriyor. İri panjuru ve si farları da otomobilin sert görüntüsünü destekliyor. İlk olarak 5 kapılı versiyonu satışta olan i20’nin önümüzdeki aylarda 3 kapılı versiyonu da satışa sunulacak.

Hyundai i20 test3

Uzunluk bakımından önceki versiyonuna göre 45 mm artış elde edildi. Gözle görülür bu artış otomobilin modern görünümüne yansıyor. i20’ye yandan baktığımızda ise önceki versiyonla aynı ön kısımda olduğu gibi alakası kalmadığını görüyoruz. Akıcı tasarım yan kısımda kendini gösteriyor. Far ve stop yan kısma fazlasıyla taşıyor. C sütünü gövde renginden farklı şekilde boyanmış. Arkada ise bagaj kapağına da taşan iri stopların otomobilin modern çizgisine destek olduğunu görüyoruz. Avrupai bir tasarım anlayışına bürünen i20, her açıdan dikkat çeken bir otomobil haline geldi.

İç mekanda da i20’nin tepeden tırnağa değişimden etkilendiğini söylemek mümkün. Artan diz mesafesi ön ve arka koltuklarda hissediliyor. İç mekanda 2 farklı renk kullanılmış. Orta konsolun üst kısmında kullanılan müzik sistemi oldukça ergonomik ve kullanışlı. Alt kısımda ise klima butonları yer alıyor. Gösterge paneli de çok rahat okunuyor. 3 kollu sportif direksiyon simidi üzerindeki butonlar da kullanım kolaylığı sunuyor.

Hyundai i20 test5

Ön ve arka koltuklar konfor açısından sorunsuz. Arka koltuklar asimetrik olarak katlanıyor ve 301 lt’lik bagaj hacmi artırılıyor.

Hyundai i20’de 1.4 lt benzinli motor sadece 4 ileri otomatik şanzımanla sunuluyor. Tüketicinin bu sınıfta otomatik şanzıman seçeneğine ağırlık vermesi yüzünden bu tür bir seçim yapılmış olması gayet mantıklı. 1368 cc hacmindeki benzinli motor 6000 d/d’da 100 HP güç üretiyor. Motorun maksimum torku ise 4000 d/d’da 134 Nm. Performans değerlerine baktığımızda otomobilin 0-100 km/s hızlanma değerinin 170 km/s olduğunu görüyoruz. Otomobilin 0-100 km/s hızlanma değeri ise 13.2 saniye.

Tüketim olarak ise şehiriçinde 9.2 lt/100 km. Şehirdışında 5.3 lt/100 km. Ortalamada ise 6.7 lt/100 km olduğunu görüyoruz.

Hyundai i20 test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Güvenilir Bahis Siteleri Bets10 1xbet
https://betting2win.net/