i10’da otomatik keyfi

i10’da otomatik keyfi

Hyundai i10, yenilendikten sonra modern tasarımı ile dikkat çekmeye başladı. Otomobilin 1.0 benzinli ve LPG’li motoru tüketiciler tarafından ilgi gördü. i10’un 4 ileri otomatik şanzımanlı versiyonu da özellikle yoğun trafikli şehirlerde yaşayanlar tarafından talep göreceği belli.

???????????????????????????????

İstanbul gibi tüm dünyadaki kalabalık olan şehirlerde büyük araç kullanmak başımıza bela olurken i10’un her yere sığan küçücük yapısı ama içine girdiğinizde daha büyük bir otomobil havası var. Hyundai yeni tasarım anlayışını ailenin minik üyesi i10’da yansıtıyor. Yeni tasarım otomobilin ön görünümünü diğer Hyundai modellerini andırıyor. Yeni far tasarımı oldukça şık ve otomobilin yüzünü modern kılmaya yetiyor.Büyük hava ızgarası otomobile sportif bir hava katıyor. Arka kısımda yüksek konumlandırılan stop gurubu oldukça modern bir görüntü sunuyor. Arka tampon da sportif havaya katkı sağlıyor.

???????????????????????????????

Aracın içine ilk adım attığınızda renkli iç mekan ve koltuk döşemeleri ile farklı bir deneyime adım attığınız hissediyorsunuz. Gösterge paneli küçük sınıf bir otomobilden fazlasını sunuyor. Oldukça rahat görünen gösterge paneli çok şık aydınlatılıyor.
Direksiyon simidi üzerindeki butonlar oldukça kolay ulaşılacak şekilde konumlandırılmış. Simidin çapı ideal ölçülerde.
Orta konsolda otomobilin diğer detayları gibi oldukça modern tasarlanmış. Orta konsolun üst kısmında kullanılan müzik sistemi oldukça başarılı. Müzik sisteminin altına konumlandırılan klima butonları iri ve ele rahat oturuyor. Vites topuzu yükseğe konumlandırılmış bu da sürüş konforunu artırıyor. Ön koltukların konforu beklentileri karşılıyor. Arka koltukta konfor konusunda küçük sınıf bir otomobil için yeterli konfora sahip. 252 lt bagaj hacmi arka koltuklar yatırılarak artırılıyor.

???????????????????????????????

Hyundai i10’da kullanılan 1.0 DOHC Dual CVVT motor oldukça modern. 3 silindirli ve 998 cc hacmindeki motor 6200 d/d’da 63 HP güç üretiyor. Motorun maksimum torku ise 3500 d/d’da 90 Nm.
Daha önce 5 ileri manuel şanzımanlı versiyonunu test ettiğimiz i10’un 4 ileri otomatik şanzımanını bu kez kullandı. Bu versiyonun maksimum hız 145 km/s. 0-100 km/s hızlanma değeri ise 16.9 sn. Bu değeler küçük hacimli motorlu ve otomatik şanzımanlı bir otomobil için normal karşılanacak düzeyde. Şehir içinde 7.5, şehir dışında 5.0 ve ortalamada 6.0 lt/100 km yakıt üketmekte.
Hyundai i10, küçük sınıfın iyi temsilcileri arasındaydı. Yeni i10 modern tasarımı ve motoru ile çok ilgi göreceğe benziyor.

???????????????????????????????

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org