HYUNDAI i10 TÜRKİYE’DE SATIŞA SUNULDU

HYUNDAI i10 TÜRKİYE’DE SATIŞA SUNULDU

Tasarım dilini tüm ürün gamına yayan Hyundai, tasarımı ile genç ve dinamik, donanım seviyesi ile de üst segment standartlarını zorlayan Yeni i10’u Türkiye pazarında satışa sundu

Segment olarak A ve B arasında konumlandırılabilen Yeni i10, rekabetin yoğun olduğu ve fiyat odaklılığının yüksek olduğu bir skalada yer alıyor.Hyundai’nin başarılı otomobili i10’un Türkiye’de üretilen yeni jenerasyonu, ilk kez 2013 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tüm dünyaya tanıtılmış ve geçtiğimiz ay düzenlenen bir törenle üretimine başlanmıştı. Hyundai, 2014 yılında Avrupa, Türkiye ve bölge ülkelerde 88 bin adet Yeni i10 satmayı planlıyor. Bu rakamın 86 bin adedinin Avrupa’da satılması ve A-segmentinden de yüzde 6,3’lük pazar payı alınması hedefleniyor. Hyundai Assan İzmit Fabrikası’nda 2010 yılından bu yana üretilen i20 modelinin yanında üretilmeye başlanan Yeni i10 ile birlikte, toplam üretimin yüzde 90’dan fazlası öncelikle Avrupa olmak üzere 30’un üstünde ülkeye ihraç edilecek. Konfor ve güvenlik bakımından üst segment araçlardan bile daha zengin donanıma sahip olan Yeni i10, dinamik dış tasarımı ve kalitesi artırılmış iç mekanıyla dikkat çekiyor.

HYUNDAI İ104

i10 Gençlere Hitap edecek

Akıcı tasarım felsefesi ile yeniden şekillenen Yeni i10, Türkiye pazarında gençlerin gözdesi olacak. Geniş ön ızgarası, geriye doğru uzanan çekici ön farları, stop lambaları, kapı üzerinde sportif kaplaması, arka spoyleri ve sportif boyutlarıyla Yeni i10 dikkatleri ilk bakışta üzerinde topluyor.Fonksiyonellik bakımından da segmentinin sınırlarını aşan i10, geniş yükleme kapasitesine sahip. Yüksek donanım seviyesiyle üretilen araç, artırılmış malzeme kalitesi ve estetik kokpit dizaynıyla ön plana çıkıyor. Yeni i10, konforlu iç mekanı ve sportif dış tasarımına ek olarak geliştirilmiş sürüş özellikleri ve şaşırtıcı seviyedeki sessiz kabiniyle de adından sıkça söz ettiriyor. Öne doğru daha eğimli bir açıyla tasarlanan ön cam ve A sütunu sayesinde daha fazla görüş açısı elde edilirken iç mekan ferahlığı da ilk anda farkediliyor. İddialı ve gösterişli 11 farklı gövde ve 3 farklı iç mekan rengi ile satışa sunulacak olan Yeni i10’un tasarım dilinde parlak fikirler ortaya atılıyor. Bej, mavi ve tarçın renklerinden oluşan iç mekanda kullanılan malzemelerle birlikte kalite hissi de artırılmış oluyor. Araç içinde özellikle kapı içi trimlerde malzeme ve işçilik kalitesi üst segment standartlarında, çıplak metal görünümü bulunmuyor. Koltuk başlıklarında da segmentinin üzerindeki kaliteyi görmek mümkün. Sürüş esnasında kullanıcısına keyif sağlamayı amaçlayan Yeni i10’da Radyo, CD ve MP3 çalar, USB ve AUX girişleri, ön ve arka kapılarda hoparlör ve tüm bu donanımları sürüş esnasında da kontrol etmeyi sağlayacak direksiyondan kumanda sistemi bulunuyor.

HYUNDAI İ105

i10’da Yok Yok

Yeni Hyundai i10’da klima, lastik basınç sensörü, ESP, VSM, elektrikli ön ve arka camlar, USB-AUX girişleri, acil durum fren sinyali ESS, yokuş kalkış destek sistemi HAC, viraj içi aydınlatmalı farlar, direksiyondan kumandalı müzik sistemi, LED gündüz farları, sis farları ve 15 inç çift renkli alüminyum alaşımlı jantlar gibi bir üst segment araçlarda yer alan birçok donanımı sunuyorViraj içini aydınlatan statik dönüş farları ile de dönüşlerde kolaylık sağlarken ve güvenliği de arttırıyor.Eski nesil i10’a göre daha genişleyen ve uzayan otomobil, bu haliyle bir üst segmente göz kırpmış oluyor. Önceki i10’dan 80 mm daha uzun olan Yeni i10, tam 65 mm daha geniş ve 40 mm daha alçak. Bu artışın ardından 3665 mm uzunluğa, 1660 mm genişliğe ve 1500 mm yüksekliğe ulaşan Yeni i10, 2385 mm de aks mesafesine sahip. Büyüyen boyutlarıyla beraber daha geniş ve ferah bir oturma alanına kavuşan i10, artırılmış diz mesafesi ve yüzde 12 büyüyerek 252 litreye ulaşan bagaj kapasitesiyle de sınıfının en iyi değerlerini sergilemiş oluyor.Sadece dış tasarımı ve şık iç mekanıyla değil, aynı zamanda gelişmiş motor seçenekleriyle de dikkat çekici olan Yeni i10, ilk etapta 1.0 litre üç silindirli benzinli ve 5 ileri manuel şanzımana sahip.Rafine edilmiş sürüş özelliklerini destekleyen motor seçenekleri arasında 66 beygirlik 1.0 litre ve 87 beygirlik 1.2 litre olmak iki farklı benzinli ünite görev alıyor.1.0 litre’lik versiyon 3500 d/d’den itibaren maksimum 94 Nm tork üretiyor. İkili sistemi egzoz emme supaplarının açma ve kapanma zamanlamasını, motor devri ve araç yüküne en uygun şekilde uyarlamak suretiyle motor performansını artırırken, yakıt tüketimini ve karbon emisyonunu azaltıyor. 1248 cc’lik 1.2 lt Kappa motor ise 4000 d/d’de 120 Nm maksimum tork üretiyor. Bu motor ile 13.8 saniyede 0-100 km/s hızlanmasını tamamlayan aracın maksimum hızıysa 163 km/s. İki motor da CVVT sistemine sahipken 1.0 lt’de kullanılan yeni nesil üç silindir teknolojisiyle daha düşük sürtünme ve uzun ömürlü bir yapı elde ediliyor1.0 ve 1.2 lt benzinli motor seçenekleri ile Türkiye pazarına sunulan Yeni i10, öncelikle Ekim ayında 1.0 düz vites seçeneği ile showroomlardaki yerini alıyor. Kasım ayının sonunda ise 1.0 ve 1.2 otomatik vites seçeneği Türk tüketicisinin beğenisine sunulacak. 1.0 lt manuel ve otomatik modeller sadece Style donanım seviyesiyle sunulurken,1.2 lt otomatik versiyon ise sadece Elite donanım seviyesine sahip olacak.

HYUNDAI İ101

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org