Honda Civic’te dizel otomatik

Honda Civic’te dizel otomatik
  • Test
  • 26 Ocak 2019 12:36

Honda’nın kompakt sınıfta başarılı performans sergileyen oyuncusu Civic Sedan, uzun yıllar sonunda kavuştuğu dizel motoru şimdi de otomatik vites seçeneğiyle sunuyor.

Honda, yeni nesil modelleriyle sportif bir tasarım anlayışını benimsemeye başladı. Geçmiş tasarımları oldukça ‘sade’ olarak eleştirilen marka, son dönemde pazara sunduğu modellerle bu düşünceyi kafalardan silmeyi başardı. Bunun en dikkat çekici kanıtı kuşkusuz yeni nesil Civic ailesi. Yıllar sonra 1.6 litrelik dizel motor seçeneğine kavuşan araç, bu ay bize dizel-otomatik versiyonuyla konuk oldu. Pazarın en güçlüsü olmasa da tüketim-performans dengesini en iyi şekilde sağlayan motorlardan olan i-DTEC, dışarıdan sadece arkadaki logosuyla kendini belli ediyor.

BOYUTLARI SINIFININ ÜZERİNDE

Markanın yeni nesil Civic’te uyguladığı tasarım felsefesi, şık ve sportif bir sedanın nasıl olmasını gerektiğini özetler nitelikte. Geniş ve basık görünen ön bölüm, krom panjur ve çekik farlarla oldukça sportif görünüyor. Çamurluklara yerleştirilen ve turuncu ışığıyla dikkat çeken park lambaları, ABD’li modelleri andırıyor. Uzun burun tasarımı, aracın büyük boyutlarının daha iyi anlaşılmasını sağlıyor. Arka tasarımda da devam eden sportif çizgiler, bumerang tipi farlar ve spoyler işlevi gören bagaj kapağıyla bütünlük içerisinde. Profilden liftback tipi otomobilleri andıran Civic, bunun avantajını iç mekanda gösteriyor. Son derece kaliteli iç mekanda sunulan yaşam alanı çok ferah. Aracın arka koltuklarında sunulan diz mesafesi bir üst sınıfı aratmazken tasarım sayesinde baş mesafesi de oldukça ferah. 519 litrelik bagajın eşiği çok geniş olmasa da hacmi oldukça iyi seviyede.

4.1 LİTRE TÜKETİYOR

Yeni Civic dizelde görev yapan 1.6 litrelik ünite, 120 beygir güç ve 300 nm tork üretiyor. 9 ileri otomatik şanzımanla kombine edilen motor, 1408 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlıyor. Bu kombinasyon aracı 0’dan 100 km/s sürate 10.7 saniyede ulaştırıyor. Sarsıntısız geçişleriyle dikkat çeken otomatik şanzıman, sürüş konforunu da artırıyor. Saatte 200 kilometrelik maksimum hızıyla da beklentileri karşılayabilen motor, performansından çok düşük tüketimiyle öne çıkıyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 4.1 litre olan otomobil, bizim kullanımımızda 5.9 litrelik ortalama elde etti.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org