Hepsi bir arada

Hepsi bir arada

Kia’nın kompakt SUV modeli Sportage, yeni nesliyle çok daha iddialı hale geldi. Turbo beslemeli benzinli motor ve otomatik vites kobinasyonuyla dikkat çeken otomobil aynı zamanda 4X4

kia-test5
Otomotiv sektörünün hızlı büyüyen markalarından olan Kia, kısa bir süre önce yenilediği modeli Sportage ile başarılı satış grafiğini sürdürüyor. Markanın yeni kompakt SUV’si, yeni nesil turbo destekli benzinli motoru, otomatik vitesi ve 4 tekerlekten çekiş (4X4) sistemiyle ideal kombinasyonu sunmayı başarıyor. Araç bu şekliyle, yerini aldığı aracın performans ihtiyacını fazlasıyla karşılar hale getirilmiş.
kia-test3
Panoramik sunroof standart

Yeni tasarımıyla çok farklı bir otomobil hailne gelen aracın, görsel olarak önceki jenerasyonuyla pek bir benzer tarafı yok. Markanın kararkteristik ızgarasını üzerine konumlamdırılan aydınlatmalar, çekik yapısıyla Uzakdoğulu genlerini gizlemiyor. Yeni tampon ve 4 LED’li gündüz aydınlatmaları, araca sportif bir bakış kazandırmış. Yüksek burun sayesinde arazi kimliği önplana çıkarılırken tampon altındaki koruyucu kaplamalar da bunu destekliyor. Arka tasarım. Önceki jenerasyonu andırsa da çok daha şık hale getirilmiş. Tavan spoyleri, metal renkli tampon altı koruyucusu, sportif egzoz çıkışları ve profile taşam farlar son derece şık. Üst donanımlarda sunulan 19 inçlik alaşım jantlar sportif tasarıma katkı sağlıyor. Bize konuk olan motor-şanzıman seçeneğinde panoramik sunroof da standart olarak sunuluyor.
kia-test2
466 litrelik bagaj

Aracın dışındaki sportiflik, iç mekanda yerini şık ve kaliteli bir ortama bırakıyor. Dokunmatik multimedya sistemi başarılı, otomatik klima da kuvvetli. İç mekanda kullanılan malzemeler son kaliteli, işçilik de iyi seviyede. 2.67 metrelik aks aralığı, iç mekanın geniş olmasını sağlıyor. Hem ön hem arka bölümde baş ve diz mesafesi sorunu yaşanmıyor. Yüksek oturma pozisyonu da yol hakimiyetini artırıyor. 466 litrelik bagaj hacmi de sınıf ortalamalarının üzerinde. Araçta sunulan donanım listesi dew oldukça uzun.
kia-test1
177 beygirlik benzinli

Araçta 1.6 litrelik yeni nesil turbo beslemeli benzinli motor görev yapıyor. 177 beygir güç ve 265 nm tork üreten ünite, 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile kombine ediliyor. Hızlı ve sarsıntısız geçişleriyle dikkat çeken şanzıman, 1534 kilogramlık araçta konfora keyifli bir sürüş vadediyor. 0-100 km/z hızlanmasını 9.1 saniyede tamamlayan araç, saatte 201 kilometre sürate kadar nefesini tutabiliyor. Performans olarak beklentileri karşılayan araç, orta sertlikteki süspansiyon sistemiyle yeterli yol tutuş özellikleri de sergiliyor. Sert virajlarda yatma eğilimindeki araç, buna rağmen tutunma konusunda sorun yaşatmıyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketimi 7.5 litre olan araç, 62 litrelik deposuyla 800 kilometrenin üzerinde menzile sahip. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan 9 litrelik ortalama da başarılı sayılabilir.
kia-test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org